Sivut


keskiviikko 6. marraskuuta 2019

Talviunille

Minä taidan vetäytyä talviunille. Hurisevat kissat kainalossa. Eikö ole aika söpöä?




Tässä molemmat sylissäni




Kirkasvalolamppu on  viritelty jo viikkoja sitten, talviaikaan siirtyminen vain pahensi asiaa, koska en ole hereillä silloin, kun lisä(luonnon)valoa olisi tarjolla. Aamut ovat kylmiä ja autoa pitää raapata. Huomenna on pakko ostaa paitsi peite autolle niin myös "rautamehua" ja ehkä b-vitamiiniakin

Kaikki konstit käyttöön!

Mutta jos minusta ei kuulu, niin olen vajonnut talviuneen...

10 kommenttia:

  1. hurisevat kissat ovat kyllä suloista talviseuraa!
    (mutta eivät sellaiset jotka tulevat hurisemaan vasten naamaa kymmenen minuuttia ennen herätyskellon soittoa ja nuuskuttelevat kutittavilla viiksillä korvassa että suh-suh-kuti-kuti)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suh-suh-kuti-kuti kuulostaa siltä, että teillä ei enää olla ihan tässä kuherrusvaiheessa, jossa kaikki on söpöä ja ihanaa ;-)

      Poista
  2. Ah, olispa joskus ihanaa jäädä talviunille (vaikka vain kuukaudeksi). Mulla aamut menee hyvin kun kroppa elää vieläkin kesäajassa, eli olen aina hereillä tuntia ennen kellon soittoa.

    Mä ajattelin ruveta syömään myös puolukkaa D:n ja B:n lisäksi. Ja sitten mä löysin meille yhteisen juoman, glögisangrian :D Sen avulla selviää varmasti tämän talven yli, jos se uni ei tule...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, glögisangria!? Mä löysin meidän lähikaupasta ihan sairaan hyviä glögejä: tyrniglögi ja inkivääriglögi, luomua molemmat (http://marjaananmaja.blogspot.com/2019/09/glogikausi.html)

      No puolukkahan ehkäisee hiirillä pullukoitumista, mutta kun mä oen isompi kuin hiiri, niin musta tuntuu, ettei se auta. Olen nimittäin tosi pitkään aamuisin tehnyt itselleni puolukkainkiväärismoothien. Gnjääh!

      Poista
  3. Niin suloisia♡ Mä voin tulla sun kanssa talviunille. Pitäisköhän me yhtä suloinen pari? (ja sitä ennen glogisangrialle..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen et me oltain tosi söpöt "pikku mangustit" tai laiskiaiset ;-)

      Poista
  4. Voisin kans vetäytyä unille, jos ei yskä alkaisi aina just makuuasennossa riehua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi possu, röhki itsesi kuntoon ja sit liityt unille!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana