Sivut


tiistai 8. joulukuuta 2015

Kiirettä pitää!

Onneksi viikonloppu oli niin rauhallinen kuin se oli. koska viikko alkoikin sitten rytinällä. Aamukasista iltaysiin yhtä soittoa. Siihen vielä saunat päälle niin olin kyllä aika valmista tyttöä nukkumaan. Ensin oli ihan normityöpäivä ja sitten vielä sivistystoimen johtoryhmän kokous ja joulukahvit. Kuopus meni siksi aikaa kaverilleen koulusta suoraan. Kokouksen loputtua hain hänet sieltä ja kiikutin kirjastolle jossa esikoinen jo odotti. Ruokin molemmat pojat perä perää siellä ja esikoinen kiiruhti valmistautumaan illan esitykseen. Minä rupesin keittelemään kahvia, olin taas lupautunut kahvivastaavaksi näytelmän yhteydessä pidettävään puffettiin. Tuotto meni leirikoulun hyväksi. Kävimme myös kuopuksen kanssa katsomassa näytelmän, minulle se oli kolmas ja kuopukselle toinen kerta. Nautin edelleen täysin rinnoin ja olin ylpeä äiti. Sitten kotiin, nopea iltapala, kuopus nukkumaan ja tosiaan se sauna. Huh.




Eikä tässä vielä kaikki: tänään on illalla kuopuksen juhlat, keskiviikkona pitää pitää melkoiset piparitalkoot esikoisen kanssa leirikoulun myyjäispöytää varten. Torstaina olen illassa töissä ja lauantaiksikin lupauduin Luonto ry:mme pöytään myyjäksi myyjäisille. Vien samalla piparikötöstyksemme esikoisen luokkakavereille. Pojat ovat silloin jo molemmat kuopuksen isällä. 

Voinette arvata, että lauantaina kun tuolta pääsen, otan levon kannalta seuraavat puolitoista vuorokautta. 

Joskus vaan on tällaista. Minulla onneksi varsin harvoin!

6 kommenttia:

  1. Minulla on taas tekemisen puutetta rakas Marjaana, ja sen kunniaksi huokailen, että voi voi- kun olis edes jotakin kivaa tekemistä . Siis keksin minäkin joka päivä jotakin mut se ei ole verrattavissa sun aktiivisen elämään. Tsemppia sinulle ja iloa jokaisen puuhan kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan sellainen välimuoto olisi hyvä! Tosin tänään piti hiljentyä ja pysähtyä, koska kuopus oli aamulla vähän kurjassa kunnossa ja jäimme kotiin.

      Ihanaa joulun odotusta Nata!

      Poista
  2. Kyllä se elämä välillä on tuollaista paikasta toiseen koheltamista. Mulla on nyt onneksi rauhallisempaa kun ei ole järjestötouhuja. Ne tekivät huonossa tapauksessa kolme iltaa kuukaudessa pakollista menoa. Nyt nautin, kun teen sen mitä haluan ja silloin kun haluan. Eilenkin illalla siippa oli ylitöissä ja me kävimme Ekan kanssa lenkillä ja sen jälkeen katselin DNA-tvstä tallenteita ja siivoilin vähän meidän makuuhuonetta joulua varten. Kun sain miehen kotiin, kävimme saunassa ja sitten olikin jo aika kellahtaa unille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanan rennolta kuulostaa! Ja se on totta, että itse voi paljon vaikuttaa siihen miten kiireistä on. Minäkin olen tietty ihan itse lupautunut näihin hommin, mutta sitten taas toisaalta nautin yhdessä tekemisestä ja yhteisöllisyydestä ja jopa siitä, että handlaan tuollaisen eilisen kaltaisen päivän kaikkine yksityiskohtineen. Ja onneksi tuollaista on minulla todella harvoin, en kyllä jaksaisi. Tänään tulikin sitten pyshdys kun kuopus voi aamulla huonosti ja jäimme kotiin.

      Poista
  3. Voi jestas, sulla onkin aikamoinen viikko menossa. Mukavia piparinpaistohetkiä ja hyviä myyntihetkiä teille ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selkä huutaa hoosiannaa kun just värkättiin myyjäisiin vähän piparikötöstyksiä. Saatte kuvia huomenna.

      Olin ihan unohtanut, että perjantaina on vielä aika poliisille esikoisen passia varten, joten kyllä tässä puuhaa riittää - mutta onneksi näitä viikkoja on todella harvassa, kuten tuossa jo totesinkin!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana