Sivut


sunnuntai 25. elokuuta 2019

Esko ja ei-akustista musiikkia

Meillä raikaa Metallican One sekä Smoke on the Water. Kitaralla. Aika makeeta!

Kuopus sai koko viime vuoden kannustavia merkintöjä Wilmaan musiikintunneilta ja päätyi soittamaan ala-asteen päättäjäisissä rumpuja. Nyt rummut on syrjäyttänyt kitara. Saimme esikoiselta leasing-lainaan hänen akustisen kitaransa, kun ei kuulemma oikein ehdi soitella. Täällä ehdittiin, koko kesä.

Kun koulu alkoi, ja samalla yläasteen musiikin tunnit, rupesi mieli halajamaan sähköistä soitinta. Musiikkimaku kun on vähän raskaampi kun akustisen soundi.  Tässä eräänä iltana kuopus roilasi Tori.fi:ssä ja katseli maakunnassamme myynnissä olevia sähkökitaroita. Sattui silmään kitara ja vahvistin yhteensä 60€. Se oli sellainen hinta, jolle jopa minä lämpenin. Poika maksoi itse kolmasosan, äitini osallistui myös ja ystävä. Sain bensakulutkin katettua. Seuraavana aamuna pakkasin Eskon (tai Escon, kuten jäljempänä tulee käymään ilmi) etupenkille matkaseuraksi ja ajelin kuopukselle kertomatta hakemaan vehkeet. Ilme oli näkemisen arvoinen, kun nappasin hänet koulusta ja näki ostokset autossa.






Sitten onkin vongutusta kuulunut... kävin heti ensi alkuun tarkistamassa, että ei häiritse (ainoita) naapureita, ja onneksi ei. Meillä on yllättävän hyvä äänieristys, koska taannoin meillä ollut pianokaan ei sinne kuulunut. Saa siis treenata rauhassa. Päätykämpän etuja myös.

***

Mitä Eskoon tulee, niin kuopus väittää, että hän ei olisikaan Esko lainkaan, vaan Pablo Escobar, tai siis ilmeisesti hänen reinkarnaationsa. Voi pahus. Esko vai Pablo? Olen nyt hieman hämilläni!



Ystävä hämmensi pakkaa vielä lisää, kun kertoi,
että hänenkin sydämensä sykkii vähän Eskolle.
Toivoi, että voisi ehkä saada hänet kainaloon,
jos katsomme yhdessä vaikkapa Vain elämää.
Totesin, että meillä on yhteistalous,
 ja kaikki minun myöskin sinun on.
Sillä onhan minun "tissienvälityynyni", joka oikeasti
on metrin mittainen pehmohylje,
samanniminen, kuin ystävän mies...hih!


Yhtä kaikki, jos poliisi olisi vaikkapa puhallutukseen pysäyttänyt, niin olisimme me varmaan olleet näky. Ehkä olisin selittänyt, että yksin on tylsä ajella ja on kiva, kun on joku, jonka kanssa jutella...

9 kommenttia:

  1. Kompromissina Eblo? Tai Pas... öö ei sittenkään. Esco on oikein hyvä.
    Myötäiloitsen hyvistä kitarakaupoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on sellainen harrastus, jota mielelläni tuen.

      Olkoon Esco, sen voi lausua ihan samalla tavalla kuin Esko ;-)

      Poista
  2. Esco on hyvä :)

    Äitinihän joutui kerran poliisin pysäyttämäksi, kun jutteli (meidän aiemman) kissan kanssa tuodessaan sitä pois mökiltä ja joku kanssa-ajaja oli arvellut äidin olevan maistissa :D Poliiseja oli vain naurattanut, kun selitti juttelevansa kissalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOi Ulla-rouvaa... mä selitän itsenni kans ulos tilanteesta jos näin sattuu käymään. Koska Esco kyllä pääsee jatkossakin auton kyytiin!

      Poista
  3. Johan mamma ihanan yllärin teki <3 Kaikki rakkaus ja tuki on hyvään kasvuun tukipylväitä! Onnea musiikin kuuntelijalle sekä tuottajalle <3 ...Kallistun ehkäpä Pablo Escobariin, tuntuu että on tulinen tausta ja salaperäisyyttä. Kuskaa useammin, ties mihin retkille pääsetkään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun täytyy taas napata se matkaan, ehkä perjantaina, kun ajelen peräti kahteen lähikuntaan?

      Tollaset yllärit on ihan parhaita, varsinkin, kun olisi joka tapauksessa sen saanut, niin tästä tuli sitten tuplailo.

      Poista
  4. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää siitä, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstejä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseni anteeksi ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään luokseni ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan ​​palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana