Sivut


torstai 15. lokakuuta 2015

Jatkuu...

Eilen tuli itku Inside out -leffassa (vaikka se oli kiva sekä minun että kuopuksen mielestä). No, psykologikin pyyhki silmäkulmiaan elokuvan jälkeen. Tuli myös kurja olo, leffateatterissamme on huono sisäilma.






Ja sen jälkeen postia avatessa. Kyllä minulla on ihania ystäviä. Tervehdys ja kirjanmerkki. 






Takapuoli myös. En olekaan koskaan aiemmin saanut terveisiä avomaankurkulta. Kiitos. Molemmille <3

Blogin kirjoittaminen jatkuu taas huomenna. Nyt olen ihan poikki, mutta onneksi on loma ja kuopuskin starttaa heti aamusta tänään isälleen. Jahka saan talvirenkaat ostettua ja kaupunkiasiat hoidettua menen hierojalle ja sitten loikoilen loppupäivänviikon!

10 kommenttia:

  1. Höh. Mä en käy elokuvissa, mutta mua rupesi itkettämään jo tuo linkkaamasi kirjoitus psykologikin pyyhki silmäkulmiaan. Ihan hyvä siis, etten käy elokuvissa. Kaveri saisi kyllä hävetä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä koitin olla aika hissuksiin niiden kyynelieni kanssa ettei kuopus joutuis häpeämään kavereiden silmissä kun äiti nyyhkii vieressä ;-)

      Mut oli hyvä, ja kivoja keskusteluja tuli kuopuksen kanssa aiheesta tunteet sen jälkeen, joten todellakin oli katsomisen arvoinen.

      Poista
  2. Kiitos Marjaana , luin artikkelin ja haluan myös katsoa pois tämä elokuva . Minä nääs olen itkenyt melko usein elokuvissa tai vaikka televisiota katsoessa ... erittäin herkkä on itku tulemaan kun on hermot jotenkin joutunut koville, elikkä kun nuorenakin oli riitoja kotona tai tapahtuu jotakin tylyä ... tai jos työpaikkalla on vaikeuksia tai joku paikka on hirmuisen kipeä , silloin itku tulee aika herkästi ..
    Mutta ihana kortti ja toivon kaunista syksyä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on kyyneleet herkässä ja joskus se on töissä vaikkapa kiusallista, tai joissain palavereissa... mutta kyllä se puhdistaa, pikku itku silloin tällöin...

      Kannattaa katsoa leffa vaikka ns lasten elokuva onkin. Musta se oli hauska ja vauhdikas mutta sitten siinä oli se koskettavakin sanoma.

      Poista
  3. Elokuvat ovat usein itkettäviä. Ainakin minulle. Toivottavasti olosi taas paranee kun saat lomailla kotona! Hyvää lomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari nyt mä lomailel! Tulin just kaupungista asioilta enkä liiku ennen huomista enää minnekään. Enkä huomennakaan kovin paljoa.

      Mulla on leffoissa usein tippa linssissä...

      Poista
  4. Mä itken aina leffassa nykyään, itkin tuossakin :) Harmi, että leffateatteri aiheutti ongelmia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku muukin kyynelehtii ... ihanaa! Tuo "teatteritilan" ongelmallisuus ei tullut mulle yllärinä, on tuttu paikka. Mutta joskus vaan pitää päästä harrastamaan!

      Poista
  5. Harmi jos nyt joltain jäi Piin Elämä näkemättä, tuli telkkarista torstaina.
    -a

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana