Sivut


sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

Kymmenen kuvaa kesään

Ei enää ollenkaan niin montaa. Kolme vain. Ja seuraavassa jo varmasti kovasti vihertää, puhumattakaan toukokuun kuvasta. Kyllä tämä talvi alkaa olla selätetty!


19.3.

18.3.


Otin minä "oikeanakin" päivänä sen kuvan, mutta tuo aurinkoinen oli kauniimpi.

Tässä vielä takaperoisessa järjestyksessä edellisetkin. 


18.2.


18.1.

18.12.



18.11.


18.10.


18.9.


Kohta alkaa olla kasassa vuoden koko kierto...

Tämä haaste on kyllä ollut aika mukava ja aion jatkaa elokuun loppuun. Saanpahan kuvattua kaikki vuodenajat. 

Mutta nyt on pääsiäispöhinä pahimmillaan. Eilen ostin pikkunoidille virpomispalkkoja ja kuopuskin meinasi mahdollisuuksien mukaan vielä iltasella parilla ovella käväistä. Lupia olen jo kysynyt ja saanut. 

Siispä hyvää palmusunnuntaita kaikille!

6 kommenttia:

  1. Kiitos samoin! Mie luulen turhaan odottavani... nuorempana tympi, kun kävivät ringuttamassa ovikelloa ja oli kamalan vaivaannuttavaa semmonen, mutta nyt kun olis kiva, niin niitä ei enää näy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moni sanoo samaa, että nykyään ei enää käy virpojia - ja silloin niitä kävi kun ei ollut niin väliksi. Mun ovella käy naapuruston lapset kun tuntevat kirjastolta...

      Poista
  2. Yhtäkään ei ole meilläkään käynyt, kertoi neiti. Itse olin töissä ja vasta tulin. Tylsää, trullittomuus siis..
    Ootpa osannut joulukuussa valita hyvän päivän kuvaukselle ;) Hauska kollaasi vuoden kierrosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon koittanut joka kuun 18 päivä kuvata ;-)

      Meille sitten iltapäivällä rupes tulemaan trulleja, mutta vähemmän niitä kävi kun viime vuosina. No, täytyy ite syödä loput herkut.. hih!

      Poista
  3. Ihana kuvakokoelma. Nyt vain keväästä nauttimaan ja pian on lämmin kesä käsillä.
    Ovikoodien aikaan noidat eivät enää ole kierrelleet =(, mutta se tarkoittaa sitä, että meille itselle jäi kaikki virpomispalkat...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mäkin olen joutunut urakalla syömään jäljelle jääneitä virpomisherkkuja. Kauhea kohtalo meillä molemmilla ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana