Sivut


perjantai 13. kesäkuuta 2014

Perjantai 13. päivä

Tämä meloni ihan selvästi toivottaa hyvää lomaa minulle, koska...




...olen sen ansainnut.

Ja hyvä siitä tulee, vaikka sää ei juuri nyt suosikaan ja on Se Perjantai 13. päivä:

pääsen tänään kampaajalle. Eilen jo melkein revin viimeisetkin hiukset päästäni kun en meinannut saada niitä asettumaan mitenkään. Kauan eläköön supisuomalainen ohut hiuslaatu. Gnjääh.

Kampaajan jälkeen käväisen kaupungissa. Lomarahat tulivat ja kaapista puuttuu yhtä sun toista. Loput lykkään sitten Visalle auton lyhennyksiin. 

Olen muuten joka päivä onnellinen pienestä näppärästä ja (minulle) uudesta autostani. Miten voi ihminen iloita ylen määrin siitä, että kun jättää lähtiessään radion päälle, se käynnistyy automaattisesti taas heti kun avaa auton oven? Hurraa tekniikka ja joku aikakatkaisutoiminto.

Sain rentoutua eilen aamulla omassa rauhassa ja iltavuoro meni sopivan työteliäästi. Mutta nyt voin jäädä hyvillä mielin lomalle. 

Illallakin oli mukavaa, esikoinen puuhaili omiaan ja minulla kävi ystävä kylässä. Hän vietti alkuviikon Pärnussa ja olin kuin kipeä kissa kun tekstarit eivät laulaneet, puuttui se jolle kertoa kuulumiset ja kysellä myös. Mutta nyt on taas hyvä. Tuliaispunaviinikin oli pitkästä aikaa hyvää. Olen siirtynyt kesän kunniaksi vaaleampiin.

Joku pieni kuukauden kestävä urheilutapahtuma taisi alkaa eilen?!?


***




Se nukkuva lapsi... edelleen kauneinta mitä tiedän!

8 kommenttia:

  1. Ennen vanhaan loppui akku, jos jätti radion lähtiessä päälle. Siis autosta.
    Mun pitäs myös saada pitämättömistä lomista jotain tässä kuussa, ja sitten ilmoittaa verovirastolle lisä"tienesteistä...

    Melonilla on ihan selvästi :3 -hymiö naamallaan! Mie tosin olen niin vanha, etten tiedä,mitä ko. hieroglyfi tarkoittaa. Lapset niitä näkyy käyttävän. Ehkä se sitten tarkoittaa että hauskaa lomaa!

    Just mun naamaorvokkipostauksen kommentteihin pohdiskelin sitä, kun näen naamoja kaikenlaisissa paikoissa, ja kuopus kans. Eilen se kaupassa tuuppi minut sellaseen kohtaan, jossa katossa roikkuvat opastekyltit muodosti tekstin "Naisten pukeutuminen ja kalastus". Kuopus muutenkin nauratti mua eilen niin monesti, että se jo itsekin ihmetteli kuinka monta naurukohtausta mie oon saanu yhen päivän aikana. Oma syynsä :) Ja saattaahan mulla olla poikkeuksellisen hyvä mielikin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tippunut kans näistä nuorten "kotkotuksista" kärryiltä, esikoinen aina toisinaan koittaa mua valistaa ;-)

      Naisten kalastus - hih! Tilannekomiikka on parasta komiikkaa. Just puhuttiin eilen ystävän kanssa, että musta tuntuu, että kotona on parempi ja rennompi tunnelma nyt kun ollaan kolmisin. Hömpötetään enemmän, nauretaan, väännellään sanoja, harrastetaan huonoakin huumoria (jota kuopuksen isä vihaa ;-)

      Hyvää mieltä edelleen!

      Poista
  2. Suloinen on hän :-)
    Ihanaa Lomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, nä najutin! Ja tuun just pistäytymään - mikä kumma, näen vaan otsikon, Ihannemies ... arvonta? Jos sä arvot ihannemiehen niin väitän, että se kuuluu mulle ;-)

      Poista
  3. Oikein hyvää lomaa!
    Nukkuva lapsi on ihana....myös katsella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka olis minkälaista kränää päivällä, niin kyllä murheet ja väsy unohtuu kun katsoo noita nukkuvana!

      Mukavaa viikonvaihdetta sulle Sari

      Poista
  4. Telkkarista tulee välillä sellainen sarja, missä matkataan kilpaa ympäri maailmaa. Siinä on sponsorina matkatoimisto, minkä tonttumaskotti on ihan tuon melonin näköinen. Yritin sitä googletella, mutta sieltä alkoi tulemaan joulupukkeja niin lopetin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä katon vissiin edelleen liian vähän telkkaria kun en tiedä ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana