Sivut


maanantai 4. maaliskuuta 2013

Terapian tarpeessa

Peppone toimi eilen innoittajana, ja päädyin minäkin tekemään yhteenvetoa siitä, millä konstin tänne blogiini eksytään. Teillä, rakkaat lukijani, tuntuu olevan omat vakiintuneet reittinne, ja näin asian kuuluukin olla. Mutta entäpä ne, jotka jonkun kummallisen haun, päähänpinttymän tai muun syyn nojalla tänne päätyvät. Katsotaanpa:

hamuilin munaa on kyllä yksi kaikkien aikojen parhaista. Vaikka vast ikään heräillyt libidoni sanoisi mitä, on minun ihmeteltävä, kuinka kummassa tuolla on tänne päädytty. Selitys löytyy ilmeisesti kuopuksen Angry Birds -innostuksesta ja jostain epämääräisestä hamuilustani.

samaan kategoriaan päätyvät marjaanan hieronta (?) ja opettaja lisäopetusta rinnat riisui. Voi hyvä Sylvi, sanon minä. Toisaalta jos joskus kyllästyn tähän arkiseen majaani ja haluan kirjoittaa jotain ...hmmm... räväkämpää, voin vain vaihtaa blogini nimeä.

seksikkäät sukkikset jalkaan ja ohkaset sukkahousut - oi ei, minä en missään tilassa tai tilanteessa rohkaise ihmisiä käyttämään sukkahousuja. Seksikkäitä, ohuita, en mitään. Totean edelleen, että sukkahousut on saatanasta, ja joka täältä muuta etsii, on väärässä paikassa. Totaalisesti väärässä paikassa!


Vähän saa lumi vielä sulaa ennen kun
ohuet sukka- tai kurahousut päälle saadaan...


Apina ryhti apinaryhti lienee seurausta kuopuksen sutkautuksista, mutta mitä oikeasti hakee ihminen, jota tuo kiinnostaa?

oi miehen kaunis perse on hieno ja blogiini sopiva hakusana. (Se on myös runokirjan nimi.) Sitten kun sen yhdistää mies kurahousuissa -hakuun, tuleekin tästä jo heti mielenkiintoisempaa. Onkohan se se sama mies? Kaunis perse kurahousuissa?

Tai sitten blogi hellemekko kastelu - menee samaan teemaan, mutta sukupuoli vain vaihtui.


...puhumattakaan hellemekosta!


Ja sitten universaalin huumorintajun viehkein kukkanen: pieru naurettiin. Niinhän se Suomessa menee. Ei voi mitään. Meillä osataan nykyään paukutella ja nauraakin, olen joskus ainakin kommenteissa maininnut, että kuopuksen isä on kyllä kaikista maailman ihmisistä vähiten äijä ja pieru- ja alapäähuumorin ystävä. Aina niin korrekti. Ihan toista maata kuin minä. Uskotteko kun kerron, että emme koko yhdeksän vuoden yhteisen taipaleemme aikana päässeet sille vapautuneisuuden asteelle, että olisimme asioineet vessassa ovi auki tai pieraisseet toisen kuullen ilman, että piti pyytää anteeksi? Uh, ahdistaa ajatuskin. Siispä piereskelevä mies hakusessa...

Eilen uskaltauduin muuten pienenpienelle lenkille, kun neljän seinän sisällä kököttäminen alkaa viikon jälkeen jo tuntua aika ankealta. Aurinko paistoi ihanasti, kuten kuvista näkyy, ja minä kävelin kuin venäläinen sanatoriopotilas köpötellen alle kilometrin. Ja voi että miten se teki hyvää (paitsi ehkä keuhkoille?). Kyllä tämä tästä!


***

Terapian tarpeessa. Ja tässä vaiheessa heitän ilmaan mieltäni kaihertavan kysymyksen, kertovatko nuo osumat enemmän niistä, jotka tietoa hakevat vai minusta, kun päätyvät tänne. Kuka on terapian tarpeessa?

8 kommenttia:

  1. Mulla on käynyt tuuri - isäni oli pieruhuumorin ystävä niin totuin jo kotona tähän huumoriin ja miesystäväni on samaa maata eli pieru- ja äijähuumori rulettaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin kans kokeilla että rupeaako se ärsyttämään vai voisiko sen kanssa elää. Ihminen ei taida koskaan olla tyytyväinen ;-)

      Poista
  2. Oi varjele minua siltä, että pääsisin koskaan kenenkään kanssa sille asteelle, että kävisin vessassa ovi auki =)!! Vaikka olisin yksin kotona, niin ovi pysyy kiinni, hih.
    Aika mainioita hakutuloksia, mutta haku haravoi myös kommentteja, joten niistäkin voi tulla mainioita osumia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on vissiin aika lailla asennekysymyksiä sitten. Lasten kanssa sitä jotenkin on tottunut hoitelemaan asiansa vähän vähemmänkin privaatisti. Mua ei kyllä yhtään haittaa aikustenkaan kans - ystävien keskenhän sitä ihan väen vängällä ängetään "puuteroimaan nenää" yhtä aikaa ja sitä rataa ;-)

      Poista
  3. Mää olen kateellisena seurannut, että kaikilla muilla on hassuja hakusanoja ja itellä vaan melkein surullisia; Kenen kanssa mennä ripariin tai Petin miestäni kaverin bileissä. Nyt mää olen saanut lopettaa valittamisen, koska joku saapui hakusanalla "Kikkiä pyllyyn" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuohan vain odotti tuloaan, sen verran tuota anaaliosastoa sulla tuppaa blogisi puolella olemaan ;-)

      Poista
  4. Jessus sentään mutta tämähän on varsin eroottinen blogi jos hakusanoihin on uskominen! Sulla on tuo seireenien taito vetää ihmisiä puoleesi mystisellä lailla, eli kun valitat sitä yksinoloasi niin se taitaakin olla niin että olet turhan ronkeli :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota mä vähän hainkin... Rivien välistähän täältä majasta löytää vaikka mitä.

      Ja totta puhut, mä OLEN ronkeli, olen aina olllut. Siinäpähän sitten vingun puutteessa ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana