Sivut


maanantai 27. tammikuuta 2020

Kymmenen hassua

Nappasin haasteen ihanilta, Birgitalta ja Marikalta. Siinäpä kaksi hassua (petausneurootikkoa) ♥



Kas näin paketoidaan petausneurootikot kastraatiosta
toipumassa olevat kissat


1. Imetkö hiuksiasi?

Täh? Imeekö kukaan yli kymmenvuotias?!?


2. Petaatko pedin joka aamu?

Joku varmaan jo arvasi ... en! 
Ja sitten sieltä voi löytyä vaikka tällaisia:




no ei vaiskaan, he ovat sohvalla!


3. Mikä on suosikkilaulusi?

Voi kamala... Olen yllättäen löytänyt musiikin uudelleen, kun töihin piti hommata kuulokkeet ja talouskurimuksessa olevan kunnan varoilla sain vain sellaiset, joissa vastamelutoiminto ei ole kummoinen. Siispä latasin Spotifyn ja olen tehnyt intomielisenä soittolistoja erilaisiin mielentiloihin. Sanottakoon, että kaksi tämän aamun lisäystä sisälsivät otsikko- tai kertosäetasolla sanan Fuck ja yksi sanan Ei kahteen kertaan, nimessä.


4. Mitä mietit, kun olet yksin autossa?

Näkeeköhän vastaantulevat kuskit kun joraan/laulan/teen leukajumppaa ts. näytänköhän aivan pöljältä.


5. Mikä keittiötarvike olisit? 

Pastasiivilä.


6. Mikä eläin olisit ja miksi?

Kissa tai laiskiainen. Laiskiainen siksi, että se on pääosin kasvissyöjä, mutta toisaalta (sisä)kissa pysyttelee sisällä huonolla säällä. Hmm, vaikeaa. Mutta aika lungia näiden elämä on.




7. Mitä teet kun olet vihainen?

Rupean itkemään. Ja se on tosi noloa.


8. Mitä toivot itsellesi tällä hetkellä?

Puuh, vähän leppoisampaa oloa. Rentoutta. Työrauhaa.


9. Millainen olet humalassa?

Hih, kuka osaa objektiivisesti arvioida tätä itse? Tykkään seurasta, tykkään jutella, eli seurallisempi ja puheliaampi kuin muuten. Omasta mielestäni tietty ihan loistotyyppi 😁


10. Käytätkö hajuvesiä?

Pitkään aikaan en kyennyt. olen lievästi tuoksuyliherkkä. Nykyään pystyn käyttämään vanhaa rakasta Elizabeth Ardenin Green tea -tuoksua. 






Tämän kuvan myötä toivotan oikein mukavaa viikkoa. Kissa hiiren kimpussa!

10 kommenttia:

  1. Hauska kissa-hiirikuva! Tuosta joku nokkela sais hyvän meemikuvan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kans sitä mieltä että oli onnistunut otos ;-)

      Poista
    2. Kummasti olin pompannut tuon laulukysymyksen yli - mahtaako yksi noista F-word -lauluista olla Cee Lo Greenin, joka on sievistetty muotoon "Forget you"? Mulle se oli voimalaulu yhteen aikaan :)

      Poista
    3. Ei, mutta tuokin on mainio!!!

      Poista
  2. Hauska haaste :) Samaa oon ajatellut, kanssa-autoilijalla voi olla hauskat oltavat jos seuraa vaikka takana mua, tai liikennevaloissa..

    VastaaPoista
  3. ..minä mikään neurootikko ole...grr.
    Se on vain hurmaava pikku oikkunen.

    (kumma juttu muuten, että mua ei silti häiritse että nuoriso jättää sänkynsä petaamatta)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä kun sä et nuku niiden sängyssä, hurmaava oikuttelija ;-)

      Poista
  4. Mä niin tiedän tuo vihaisuusitkun, se on aika ärsyttävää, mutta niin siinä vaan käy.

    Sä olet muutenkin loistotyyppi, joten loistohiprakkatyyppi oli aika selviö :)

    Laiskamaista kissankehtoviikonloppua sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiito Birgitta, toinen loistotyyppi ♥

      Vihaisuusitku on niin noloa varsinkin naisjohtajana... Keskustelin keskiviikkona viimeksi tästä viallisesta tehdasasetuksesta meidän ict-tukemme kanssa. Kerran olen purskahtanut itkuun lautakunnan kokouksen lopuksi ja se nolottaa vieläkin!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana