Sivut


perjantai 1. marraskuuta 2019

Maitoa hakemassa

...tai jotain.

Virikepuiston sijaan vaihdan kuvaa ja tunnelmaa: on luvassa neljän päivän rauhallinen viikonloppu. Siis niin rauhallinen kuin näiden kahden touhupetterin kanssa nyt on mahdollista.




Kuopus lähti isälleen ja minä ihan tosissani mietin, josko poistuisin kotoa seuraavan kerran vasta sunnuntaina, kun hänet pitää hakea bussilta. Ruokaa on ja juomaa, ja kirpparikahvila kiinni, joten mahdollista se olisi.


Rentouttavaa viikonloppua sinne ruudun toiselle puolelle myös!

12 kommenttia:

  1. Ootko lisännyt ravitsemuspuoleesi jotain tollaista elävää ravintoa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kun mulla on aika pitkään ollut tää kasvisruokailu niin välillä ehkä vois vähän kaivata vaihtelua?!? Ehkä ;-)

      Poista
  2. Ylimmät terveystarkastajat hommissa :)

    Suosittelen erakko-viikonloppua, voisi tehdä hyvää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jotenkin luulen, että tästä tulee sellainen. Ystävä tosin pyysi huomenna kappelille, jossa on Lohduttavia lauluja -konsertti. Se voisi olla kiva, veisin samalla kynttilät haudoille ja matkaa on vain 500m.

      Poista
  3. Ei taida kissat löytää kasvissyöjän kaapista tosiaan juuri muuta kuin maitotuotteita :)
    Käy välillä ainakin haukkaamassa raitista ilmaa, jos päätät olla kotosalla koko viikonlopun. Ei luulis enää homeitiöitäkään paljoo olevan, pakkasten jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kävin mä ulkona, vaikka kyllä ikävä vetinen sade oli. Lunta on maassa ... Hautausmaalla piti käydä!

      Ja ei, ei herkkuja meidän kaapissa, paitsi kuopushan syö lihaa, mutta nyt kun ei ole kotona niin eipä sitä kaapista löydy - paitsi kissanlihaa ;-)

      Poista
  4. Jääkaapin tupatarkastus meneillään :D
    Nautinnollista viikonloppua, teitpä jotain tai sitten et ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just se...
      Mä kävin lahihautausmaalla ja kappelissa oli lohduttavia lauluja, joten käväisin sielläkin!

      Poista
    2. Mä olisin voinut lähteä mukaan kappelireissulle vetelemään lohduttavia lauluja ja muitakin veisuja :)

      Poista
    3. Se oli aika harras tilaisuus... miten mä en etukäteen tajunnu?

      Poista
  5. Oma-aloitteisia kissoja. Otsikon perusteella odotin kertomusta maidonhakureissusta maitokannun kans jostain maatalosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vähän hämäsin! Mut joo, ovat aika epeleitä, joka paikkaan tunkemassa...

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana