Sivut


tiistai 9. heinäkuuta 2019

Tuntematon sotilas

Loma jatkuu leppoisissa merkeissä - ja entistä leppoisammaksi muuttuu, koska kuopus lähti eilen isälleen. Minulla ei koskaan ole ollut neljän viikon lomaa putkeen. Saati, että siitä liki kaksi viikkoa olisi ollut lapsetonta aikaa...

Niinpä Tuntemattoman sotilaan hengessä ajattelin hoitaa asialliset hommat (mitä ikinä ne sitten lienevätkin) ja muutoin olla kuin se kuuuluisa Ellun kana. 

Mutta on mulla tämän itsenäisen loman alottajaisiksi teille myös vinkki:




Mis sie tarvitset oikee hyvää luomuskumppaa, täs siul ois sellane!

...


Ja korostan, että tämä postaus on ajastettu...

12 kommenttia:

  1. Ellun kanalla on raskaat lukemiset lomailuun ;)

    VastaaPoista
  2. Asiallisia hommia on täällä ainakin hoidettu ihan vaan minimit...

    VastaaPoista
  3. Kiitos vinkistä..:)
    Mukavaa A-luokan lomaa!

    VastaaPoista
  4. Ihanaa-ihanaa lomaa! Nauti kuin ellun kana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä nautin ja äitikin tuossa just aamusta tekstasi laittaneensa mulle lomarahaa -aina vaan paranee ♥

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Mä koitan levätä ja ottaa rauhallisesti - aikaa ihan itelle. Oon kyllä sen tarpeessa!

      Poista
  6. Loman elämykset on taattu. Skool sun maukkaalle lomalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Skool!

      Mä oon just nyt kahden mökin välissä, tänään tulin toisen ystävän mökiltä ja tiistaina lähden toisen mökille. Aika ihanaa!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana