Sivut


perjantai 19. huhtikuuta 2019

Hyvää pääsiäistä!

Minä olen kovasti odottanut tätä breikkiä töistä. Kuopus lähti eilen isälleen, joten saan samalla tauon myös arjen pyörittämisestä. Aika ihanaa!

On minulla tässä ollut mukavaa muutenkin, olen puuhaillut kirpparikahvilassamme, huomenna taas menen kahvinkeittoavuksi, ja tuntuu hyvältä kuulua porukkaan. Viikolla kävin katsomassa Spike Leen BlacKkKlansmanin ja tykkäsin siitä kovin. Loppu oli sellainen, että haluaisin heti nähdä sen uudelleen. 

Nyt pääsiäisenä on luvassa rentoa oloa. Eilen kävi kaksi ystävää istumassa iltaa ja tänään suunnittelen josko lähtisin savusaunaan. Siellä olisi myös ulkoporeallas ja saunakaffet. Maanantaina käymme syömässä äitini ja hänen miehensä kanssa. Muuten sitten vaan olen, luen ja viihdytän pupuja ja hampsteria. Tai se viihdyttää minua.






On se kasvanut jo aika isoksi tytöksi







Rauhallista pääsiäisen aikaa ihan jokaiselle!

10 kommenttia:

  1. Hyvää ja rauhaisaa pääsiäistä! Ota rauhassa ja vähän rauhattomasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on kuule niin rauhallinen olo, savusauna, ulkoporeallas ja koivet vielä jäiseen veteen... kyllä kelpaa!

      Nauti säkin <3

      Poista
  2. Rentoilua täälläkin! Keskiviikosta maanantaihin asti olen ihan yksikseni ja nautin Turun keväästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä kuulemma on kevät paljon pidemmällä, joten nauti näystä. Ja kävelyistä ja kirjoista. Britt-Marie muistaakseni kosketti mua hiukkasen...

      Poista
  3. Voi mikä ihana hampsterinmöllikkä! Tuo häntä saa sen kyllä näyttämään vähän pojalta tuossa kuvassa...

    Ihanaa ja rentoa pääsiäistä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just siksi mä kirjoitin että iso tyttö, ettei vaan kukaan erehdy. Häntä kieltämättä tuo jotain aivan muuta mieleen - ihan samaa sanoin mä kun näytin kuvat kuopukselle ;-)

      Nautitaan!

      Poista
  4. Nautiskele rauhasta Hampsterin kera :)

    Se BlackKklansmanin loppu sai mut itkemään. Oli hyvä leffa kyllä muutenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me nautitaan!

      Se loppu oli ihan hirveä. Ja samalla tuli sellanen olo, että pitää heti nähdä leffa uudelleen sitä loppua mielessä peilaten.

      Poista
  5. Pääsiäis suunnitelmasi kuulostaa oikein mukavilta:) Niin suloinen tuo teidän hamsteri! Leppoisaa pääsiäisen aikaa❤️🐥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinne samoin, leppoisaa pääsiäistä ❤️🐥

      Tuo veijari on kyllä sellainen sydäntenmurskaaja ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana