Sivut


keskiviikko 16. elokuuta 2017

Äitinsä poika

Maanantaina minulla oli iltavuoro ja äitini ja hänen miehensä olivat kuopuksen kanssa. Eilen oli kaksi peliä lähikaupungissa. Kun aamulla kerroin, että tänään olisi peli-ilta nuorisoseurantalolla, kuopus katsoi minua ja kysyi: "Voidaanko olla ihan vaan kotona?"


Ei tabula rasaa, mutta vähän pitää olla väljääkin...


No voidaan, koska huomenna(kin) on erikoispäivä, minulla on esimieskokous ja pääsen kotiin vasta kuopuksen jälkeen, myöhemmin kuin normaalisti.

Sitten pidän neljän päivän viikonlopun, koska töiden alku on ottanut vähän koville ja hengen päälle.

8 kommenttia:

  1. Tuollainen 4pv vkonloppu kuulostaa hyvälle..Jaksuja tuohon työhön❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihanaa (ja ikävä kyllä välillä altistuksen takia myös välttämätöntä)

      Sinne kans viikonloppuja kunhan se alkaa <3

      Poista
  2. Parasta kesälomassa oli se, että sai olla kotona.

    VastaaPoista
  3. Sulla on tulossa ihana pidempi vapaa! Toivottavasti auttaa tuon terveyden kanssa. Ihana tuo poika, kun huomaa jo itse, ettei aina tarvitse olla menossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin saan breikin keuhkoille ja kropalle ja onhan se ihanaa vaan olla! (Ja kuopuskin sen on oivaltanut ;-)

      Poista
  4. Ai miten ihanaa, olla kotosalla rauhassa ja viettää kohta pidennettyä viikonloppua. Onneksi on jo torstai, eli olet jo varmaan tähän aikaan "lomalla" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ;-)

      Ja tää on ihanaa ja välillä ikävä kyllä ihan välttämätöntäkin.

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana