Sivut


lauantai 31. lokakuuta 2015

Kun hiiret on poissa...

Minulla on vapaata kokonainen vuorokausi, alkaen kello 13 tänään - juhuu!!!

"Jätän vessan oven auki, syön juustonaksuja sängyssä." : Kun äidit ovat yksin kotona, unohtuvat kaikki kodin säännöt -kertoo höpölehden artikkeli. No, minun vapaani ei ehkä ole ihan tuommoinen, mutta ei siitä paljoa puutu. Vessan ovea en sulje, ruokaa en laita, ainakaan vaivalloista, koska sitä lajia tulee ihan riittämiin arjessa. Enkä terveellistä. Ehkä juustotortelliineja juustokastikkeessa?

Luen, torkun jos torkututtaa. Käyn kävelyllä jos keli on hyvä, tosin kynttilän vien hautausmaalle joka tapauksessa. Avaan viinipullon, nautin. Nukun aamulla pitkään. Ah!

***

Teimme taas sen perinteisen Halloween-asetelmamme, tällä kertaa hyvissä ajoin, koska kuopus tosiaan lähti isälleen viettämään pyhäinpäivää.




Tuo viini oli muuten minun makuuni, todellakin, eikä siitä tullut ollenkaan huono olo. Joku muukin on sen löytänyt, koska se on ollut aina loppu kun olen sitä sittemmin koittanut ostaa.






Hyvää pyhäinpäivää!

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvältä. Me aateltiin mennä hiipparoimaan hautausmaalle pimeellä. Lapsella on hurja halloweenmeikki, säikähdän joka kerta kun katson sitä.

    Hyvät kurpitsansiemenet on oksennettu siihen... nehän olis maittavia ja terveellisiä vaikka paahdettuna...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin että jaksanko paahtaa mutta päädyin antamaan linnuille. Ne nimittäin aina häviää tuosta asetelmasta ensimmäisenä.

      Mekin sovittiin ystävän kanssa treffit hautausmaalle illalla, käydään yhdessä viemässä kynttilät.

      Ja mun kuopuksellakin on karsee meikki, sain valokuvan eilen, mutta onneks ei ole täällä pelottelemassa mua ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana