Sivut


tiistai 28. toukokuuta 2019

Löytöjä!

Viime lauantaina kiristin kuopuksen lähtemään kanssani kunnan rajan taakse markkinoille, vaikka sää oli sateinen - juuri sellainen, että minuakaan ei juuri kiinnostanut käydä matkaan. Mutta menimme, kuopus söi muurinpohjaletun, kuten asiaan kuuluu, ja minä myös pakotin hänet kirjastoautoon. Pitäähän lapsen nyt kerran elämässään ainakin sellaisessa vierailla. Lisäksi kävimme kirpputorilla ja oi voi, heti tämän tunikan nähtyäni tiesin, miksi niin sinnikkäästi sinne teki mieli:



8€



Annnikki Karvisen ihana ihana "sateenkaaritunika"!!!  Intouduin tästä sitten aivan tuhlaamaan, kun olin juuri saanut äitini siskolta rahaa, ja nappasin käsityöläiseltä myös huopaiset korvikset kaveriksi. Sukat löytyivät kotoa!



12€



Eikös vaan kirppareilla kannatakin käydä?!?

10 kommenttia:

  1. Annikki Karvinen kyllä säilyttää arvonsa, hyvän löydön teit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka on trikoomekko, niin halpa kyllä oli! Ja käyttämätön!

      Poista
  2. Mä harvoin löydän mitään kirpparilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon harjaantunut kirppishaukka, harrastanut asiaa yli 30v. Ehkä se auttaa?

      Poista
  3. Ihanan iloinen ja kuitenkin niin arvokas että pystyy heilauttamaan helmaa töissäkin, viilettämään kirjaston käytäviä. Ihan toista kuin ne meidän "makuupussit" joilla ei julkisesti näyttäydytä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mäkin aattelin, että toi ois justiin sellanen kirjastontädin työasu!

      Poista
  4. Hieno tunika! Ja vielä laatumerkkiä, kyllä kannatti! Mie kans harvoin löydän kirppikseltä tosi löytöjä, kun oon näin iso ja jos on paljon väkeä, niin mua alkaa ahdistaa ja meen vaan äkkiä että pääsen pois. Ja niinku oon kertonu, on hinnatkin semmoset, että ei voi löydöksi sanoa kun hinta on liian kova.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kestä isoja kirppiksiä ollenkaan, tulee ahdists kun on liikaa pöytiä ja katottavaa. En jaksa silloin kattoa mitään. Oman kylän kirppis on just hyvän kokonen ja sit nää satunnaiset lähiseudulla kierrän kans!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana