Sivut


maanantai 17. syyskuuta 2018

Parempaa, parempaa...

Tuo viime viikon kasviskassista tullut iso ja tuijottava auringonkukka jo vähän oikeassa elämässä lurpattaa, mutta minä sitä vastoin olen hieman pirteämpi. Viikonloppu oli poikkeuksellisesti vain kahden päivän mittainen, joten suurimman osan siitä lepäsin. Tällä viikollakin on onneksi suht rauhallista joten hiljaiselo jatkuu.






Tällä viikolla alkaakin sitten shindo. Saa nähdä miltä se, ja viikottainen harrastus, pitkästä aikaa tuntuvat. Viimeksi  sekä shindo että jooga jäivät kesken, kun paikasta tuli minulle sisäilmaoireita. Nyt sali on toinen, uudempi, joten olen aika toiveikas. 

Perjantai-aamuna vien kuopuksen bussille, lähtee isälleen, ja minäkin nostan kytkintä ja ajelen ystävän mökille. Siellä on luvassa rentoilua myös, naurua, hyvää seuraa, ruokaa ja juomaa. Odotan jo innolla!

12 kommenttia:

  1. Mielenkiintoista kuulla sitten, millaista shindo on. Se on minulle täysin tuntematon laji. Työkaveri käy asahissa ja tykkää kovasti, sitäkin voisi joskus kokeilla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon shindoillut tosiaan ennenkin, se on eräänlaista venyyttelyä johon on liitetty pikkasen hörhöilyä!

      Poista
  2. Shindo kuulostaa mielenkiintoiselta minustakin, odotan uteliaana mitä on tulossa :)

    VastaaPoista
  3. Asahia olen kokeillut, mutta en shindoa. Auringonkukat on ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä olis ollut Asahi-ryhmäkin, mutta taas siellä väärässä paikassa. MIllasta se muuten on?

      Mäkin rakastan auringonkukkia, omassa pihassa on muutama - talven linnun siemenistä kasvatettuja. Tuo jättiläinen tuli kasviskassin mukana, ihana viljelijä ilahduttaa välillä meitä tilaajia niillä.

      Poista
    2. Asahi on suomalaisten kehittämä liikuntamuoto, jossa on käytetty itämaisia lajeja 'pohjana'.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Asahi_Health

      Poista
  4. Hyvältä kuulostaa! Kaveri shindoilee myös ja on tehnyt sitä vuosikausia; pakko sen siis olla kivaa.

    VastaaPoista
  5. Sehän on sitten vähän niinkuin joogakin, jos on venyttelyä ja hörhöilyä :) tosin mejän uusi (pari vuotta vetänyt) joogaohjaaja ei hörhöile ollenkaan niinku se edellinen, se oli toisinaan ihan kivaa sellanen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tykänny joogasta ja tuosta shindosta kans, mutta molemmissa tosiaan täällä oli paikka esteenä. Nyt koitan uudessa paikassa shindoa - alkaa vajaan tunnin päästä. Jännää!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana