Sivut


perjantai 29. tammikuuta 2016

Onko Uuvelo lintu?

Osallistukaapa viikonloppuna jompana kumpana päivänä pihabongaukseen. On mahtavan hauska harrastus!






Mä bongasin tuollaisen. Saa nähdä tuleeko taas tiluksille kun on minun tarkkailutuntini käynnissä. Alemmasta kuvasta taasen saattaa tarkempi bongata talitiaisen pyllyn.




Leppoisaa viikonvaihdetta jahka se alkaa. Mulla alkoi jo ja jos taivaankappaleet ovat suotuisat, pidän neljän päivän viikonlopun ja menen vasta tiistaina työmaalle. On vähän uuvelo...


***

Naurattais jos ei itkettäis. Nykytaide on kyllä ... no ... nykytaidetta. Klik! Minä olen vanhanaikainen.

16 kommenttia:

  1. Nykytaide.. en käsitä. Isääni lainaten voisin sanoa, että kaikkia se leipä elättäää.

    VastaaPoista
  2. Saippuakuplat vois olla ihan kivoja, paitsi tietysti niiden mielestä, keiden ikkunaan/naamaan/autoon ne sitten lässähtelis rikki. Mitä sie tykkäät sen Veikko H:n kiiskiveistoksesta, joka tulee Lastensairaalaan?

    Mie odottelen oksennustautia. En innolla, mutta yritän alistua ajatukseen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääk, se on taudeista karsein. Toivottavasti ei tulis!

      Mä en oikein tiedä itkisikö vai nauraisiko tän nykytaiteen kanssa. Kiiski sentään on esittävää taidetta, kai, mutta onhan se nyt ...hmmm... miten sen nyt sanoisi, aika hintava. Mutta taidehan on: http://www.hs.fi/talous/a1416023797285

      Poista
  3. Minä en ymmärrä taiteesta mitään, mutta oli nuo kaikki minusta katottavampia kuin se kiiski. Minusta se on ruma. Ja varsinkin lastensairaalaan.
    Minusta sen kiiskeen käytetyn rahan olisi voinut käyttää esim. joihonkin sellaisiin taideteoksiin, jotka olisi sairaalan seinillä ja joita voisi kosketella ja hiplata. Kysehän on lasten sairaalasta. Siellä tarvitaan erilaisia virikkeitä yms. Näkövammaiset lapset voisivat kosketella ko. taideteoksia ja näin "nähdä" taidetta myöskin.
    Samoin yhteisiin tiloihin voisi tehdä taidetta kalusteiden muodossa; kalusteita voisi käyttää oikeasti, mutta olisivat silti taidetta - ymmärtänette varmasti mitä tarkoitat :)

    Ugh. Olen avautunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärtänen ;-)

      Muistaakseni joskus joku sellainen tuoli, joka oli "tehty pehmoleluista" ts. päällystetty niillä, oli menossa johonkin sairaalaan (heh, hienosti mä muistan), mutta tyrmättiin hygienia- ja paloturvallisuussyistä. Siinä sitä olis ollut koskelteltavaa - löysin linkinkin: http://www.hs.fi/kaupunki/a1418278207264

      Poista
    2. No joo, tollasen mä ymmärrän, ettei tosiaan voi turvallisuussyistä tuoda vaikka olisi ihana ollutkin, suosikkini Scrat siellä ylimpänä :D.
      Mutta onhan noita materiaaleja, mistä tehdä erilaisia ja erikoisia kalusteita, esim. Eero Aarnion Pony (http://fi.studio-eero-aarnio.com/pages/Collection/Accessories/Pony#decor) on yksi mikä mulla tuli ekana mieleen - jotain tuon tyylisiä kalusteita vaikka - tuollaisista voisi vaikka lähteä :)
      Muotoiluinstituuttien opiskelijat töihin, sieltä niitä "kiiskiä" olisi syntynyt...

      Mä olen kovin kiiskivastainen - siis vastarannan kiiski :D

      Poista
    3. Vastarannan kiiski ja pöllö samassa pakkauksessa ;-)

      Sä oot ihana!

      Poista
    4. Kiitos - itse oot :D

      Joku voisi siis kysyä oonko lintu vai kala :D

      Poista
    5. Mä olen niin samaa mieltä Pöllön kanssa Kiiskestä ja siihen käytetyistä rahoista.

      Poista
    6. Pöllö: ehkä sä oot vähän molempia ;-)

      Puskissa: toinen vastarannankiiski, tällä kertaa nisäkäs-kala ;-)

      Poista
  4. En välttämättä kyllä minäkään ymmärrä nykytaidetta. Ei nuo oikein marskin viereen houkutelleet.
    Ihanaa viikonvaihdetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua lähinnä huvitti nuo vaihtoehdot, jotenkin keksimällä keksittyjä ja kun itsetarkoituksena on raja-aitojen rikkominen niin se harvoin onnistuu.

      Mutta viikonloppu onnistuu, sinne kans ihanaa viikonvaihdetta!

      Poista
  5. Toi saippuakuplateos voisi olla hauska, jossain muualla. Ei se Marskin viereen sovi. Noin muuten se voisi olla kiva ja mulle tarpeeksi lapsellinen :-D
    Mukavaa lököviikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulle kans, rentouttavaa viikonvaihdetta. Vaikka saippuakuplien merkeissä ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana