Sivut


lauantai 4. tammikuuta 2020

Pieni apulainen

Minä yritän taas aloittaa kalenterin ja päiväkirjan pidon... Tarrojakin tilattu. Löysin täydellisen kirjankin sitä varten, ja hinta oli oikeasti reippasti alle kympin. Saa nähdä, miten kauan täällä kertaa tämä kestää. 

Jos minun intoni laantuu, niin ainakin joku tässä perheessä on tosi innoissaan. Ihana nauha paikan merkkinä.






Harmi vaan, että se ei lähde irti.





Ei, vaikka vähän puraisisikin.


Mukavaa viikonvaihdetta ja loppiaista. Levätään ja nautitaan!

12 kommenttia:

  1. Uudet kalenterit on niin inspiroivia! Mun piti kyllä ite laittaa nauha, kun ei ollu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, ei oo mullakaan kauaa, jos tuo peto saa sen uudelleen hampaisiinsa ;-)

      Inspiroivia ovat, toistaiseksi ainakin!

      Poista
  2. Aina kaikessa mukana, ihanat karvakasat♡
    Mä oon ajatellut asian niin, että teen silloin kun haluan (koristelut ja 'ylimääräiset' kirjoitukset) ja muuten on aina tarvittava kalenteri. Ei siis paineita, jos jää pari viikkoa väliin. Kivaahan sen on tarkoitus olla, eikä pakkopullaa :) Näin saan ainakin itse ilman syyllisyydentuntoa harrastettua.
    Mitä mainointa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa koitan minä, stressittömästi. Ja tuossa on ihanasti kuukausi kerrallaan (ennen varsinaisia kuukauden päiviä) josta helposti hahmottaa ja voi kattoa mitä on milloinkin luvassa. Sellaista todellakin tarvitsen. Loppu on sitten huvitusta.

      Sinne kans mainiota viikonloppua, karvakasoilla tai ilman ♥

      Poista
  3. Hauskaa, että kalenterit/päiväkirjat ovat tänä vuonna taas astuneet monen elämään vuoden parin tauon jälkeen. Itselleni pyysin joulupukilta kalenterin; annoin tietyt kriteerit ja muuten vapaat kädet, ja päätin aloittaa paperikalenterin käytön taas tänä vuonna.

    Vekkulia viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä löysin sattumalta tuon täydellisen ja melkein ostin kaksi, kun oli niin halpa. Onneksi tajusin, ettei ensi vuonna voi käyttää tämän vuoden kalenteria enää ;-)

      Sinne myös vekkulia viikonvaihdetta!

      Poista
  4. Olen pitänyt päiväkirjaa pikku-tytöstä asti ja kalenterinkin pitää olla paperinen..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vähän sekakäyttäjä, koska puhelimen muistutustoimito on kalenterissa kovassa käytössä. Sitä kun ei paperisessa (muuten ihanassa) ole!

      Poista
  5. Mullakin on bujo valmiina ainakin tammikuun täyttelyyn, ehkä sitä tulee nyt käytettyä kun olen pari vuotta harjoitellut enemmän tai vähemmän :)

    VastaaPoista
  6. Kiva kun sun apulaiset voi osallistua täyttöhommiin ja uusien aikojen tutkailuun.
    Mä vähän modasin mun bujoa. Toivottavasti tästä vuodesta tulee aivan mahtava <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan niin. Huonompi siitä ei voi tulla kuin edellisestä ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana