Sivut


torstai 14. helmikuuta 2019

Hyvää ystävänpäivää

vaikka sä et olekaan mun ystävä, toivotti kuopus minulle tänä aamuna. En olekaan, minä olen sitä koulukuntaa, että vanhempi, ainakaan lapsen kanssa vielä asuva, ei ole ystävä. Se on huoltaja, vanhempi, kuuntelija, mutta ei ystävä. Sitten kun lapsi aikuistuu, voi asia ollakin sitten jo toinen jossain vaiheessa. Mutta yhtä kaikki, eilen kuopus totesi myös, miten leppoisaa ja mukavaa meillä on. Miten asiat sujuvat. Onhan se oppinut tätä puhetta minulta, mutta hyvältä se silti tuntui, ja siltä, että kannattaa jatkaa samalla linjalla.




Minä toivotan teille myös hyvää ystävänpäivää, rakkaat blogiystävät. 
Teistä on tullut tosi tärkeitä <3

16 kommenttia:

  1. Ihanaa ystävänpäivää; ja kaikkia muitakin päiviä <3!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa Ystävänpäivää Sinulle ja Hintelälle <3
    Viisas poika, niin kuin aina :)

    VastaaPoista
  3. Väripilkkuja ja ilonpipanoita sinun päivääsi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Onneli, kävin nappaamassa sun blogista tän sydämen ❤️ ja toin sen tänne!

      Poista
  4. Ystävänpäivä voi olla onneksi joka päivä.

    Ihana kuopus - keneenköhän olisi tullut <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sain ystävältä kortin johon hän oli kirjoittanut juuri tuon ajatuksen: ystävänpäivä on joka päivä!

      Ja kuopus... hih, väitän, että äitiinsä.

      Juuri juttelimme tuossa aamulla ja sanoin hänelle, että arvostan sitä, miten meillä sujuu jouhevasti ja että häneen voi luottaa. Kummasti se positiivinen palaute sitten kantaa ja tarttuu. Yhtenä iltana kuopus kehui mun tekemää häränsilmää ja totesi, että hän on oivaltanut, että (itselle) pienellä kehulla voi saada toiselle tosi hyvän mielen.

      Maailma on taas parempi paikka!

      Poista
  5. Ihanaa jo virallisesti mennyttä ystävänpäivää, mutta jokainen päivähän on ystävänpäivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan totta, ja ihanaa, että sulla on välillä aikaa pistäytyä <3

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana