Sivut


perjantai 26. lokakuuta 2018

Talvi yllätti

tramppailijan.


25.10. tuli ensilumi,
onneksi vielä lauhtuu, pitää heti miten sitten purkaa tuo hökötys



No, yllätti se kyllä vähän autoilijankin. Eilinen iltavuoroa edeltävä aamu oli mielenkiintoinen. Kuopus oli edellisiltana suihkussa nuljauttanut nilkkansa liukastuessaan, ja koska jalkaa aristi vielä aamulla, päätin, että voi skipata liikuntatunnin joka oli ensimmäisenä, ja veisin hänet sitten toiselle tunnille. Painuimme yksissä tuumin takaisin pehkuihin. Kun uudelleen herättyämme kurkistin ikkunasta, siellä  tosiaan näytti tuolta. Ja minulla - yllätys yllätys - talvirenkaiden vaihto varattuna vasta seuraavalle päivälle.  No, selvisimme kunnialla matkasta. Sen verran hiljaa muutkin ajelivat, etten tainnut olla ainoa.

Tämän viikon työt on tehty ja nyt kotoillaan viikonloppu. Jonkinnäköistä sosiaalista elämää lienee luvassa, mutta aika rauhaisasti on kyllä tarkoitus olla. 

Ja sitten on vielä yksi asia sulateltavana:







tuo löytyi päästäni. Ensimmäinen harmaa hius?!?

14 kommenttia:

  1. ajakaapa varoen siellä lumirajalla!

    Kampaajani sanoi minulle jo vuosia sitten diplomaattisesti: sulle näyttää tulevan näitä värittömiä hiuksia.
    En harmaannu. Muutun värittömäksi. Jee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä pahempaa! Mun kampaaja sanoi, että mulla on sellainen hiuslaatu, etten ihan heti harmaannu. Jotain hyötyä tästä supisuomalaisesta lirutukasta sitten kai on?

      Nyt jätin auton luottokorjaajalleni, joten kohta on nastat alla. Ajetaan toki silti varovasti ;-)

      Poista
  2. Ihanaa! Harmaa hius! Mie oon omiani aina juhlistanut, mutta jännä juttu että niitä löytyi yhteen väliin vain sairaalan peileihin katsoessa. Kotona on ilmeisesti niin paljon huonompi valo.

    Mie sain eilen nastat, mutta lunta vaan ei näy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No meillä meni tää lumi/nasta-asia ihan toisin päin ;-) Nyt on auto luottokorjaajalla, joten kohta kelpaa taas ajella.

      Mä bongasin tän ihan kotona, ja höh, mä vaan järkytyin. Pitäiskö sitä juhlia? Laitanko ystävälle viestiä että skumppaa kehiin?

      Poista
    2. Vähintään jotain hyvää syötävää :)
      Mie olen kans vähän epäillyt, että harmaannun hitaasti niinku isä, tai sitten oon vaan kärsimätön. Isä täytti 88 ja vielä on paljon mustaa tukkaa sillä.

      Poista
    3. Mä mässytin koko eilisen herkkuja, kun ekaks oli paikallisella kirpprilla mun lempileipuri ja sit kuopuksen kaverin synttärit joille mäkin jäin ;-)

      Poista
  3. Siellä on kuulemma ihan lumiKAAOS. kerrankin se on siellä, eikä yllättänyt Helsingin autoilijoita :P

    Mullakin on harmaita, pesen tukkaa silver-shampoolla, että blondiutuisin paremmin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei paljoa silvershampoot auta ;-)

      Onneks on nyt nastat alla!

      Poista
  4. Yksi harmaa hius. Mitäs sitten? Sun äidilles tuli niitä sun ikääsi aiemmin ja todella kauniisti otsalle. Sulla ei ole mitään hätää. Et todellakaan harmaannu samalla tavalla. MOT

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ottasin millon tahansa sun hiukset, ne on harmaantunut upeesti, mutta taitaapa olla isäpapan ohkanen hiuslaatu?

      En mä oikeesti tosta ole kauhuissani, kunhan huomioin ;-)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Mä ton trampan takia toivon, että toi sulais pian, mutta jos mä lähettäisinkin sen teille?!?

      Poista
  6. Mä odotin niin kiihkeästi, että tänne etelään tulisi lunta, mutta tyhjää lupasivat ;-). On kyllä upea kuu joka aamu katsomassa mun kanssa pihamaata, mutta lunta ei näy...

    Myöhemmin voi olla aika vähän haituvia päässä, jos kaikki harmaat aina nyppäisee pois ;-) Elä siis kisko niitä, vaan anna loistaa kirkkaasti :D

    Suurkiitokset Virkkuukoukkusesta. Se toi todella paljon iloa viikkooni ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Virkkuukoukunen ;-)

      Ehkä mä en kisko, ja sen oon päättänyt, että värjäämään en ryhdy. Tai siis kun mä en värjää muutenkaan (ne aineet... ja raha) joten antaa loistaa vaan. Sellasta se elämä on, likoa ja hikea - niin kun Uppo-Nalle sanoi - ja harmaata ja ryppyjä, kuten mä sanon!

      Ihnaaa viikonloppua, ja ehkä luntakin!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana