Sivut


torstai 26. maaliskuuta 2015

Pallo hukassa

Pellossaeloteema jatkuu. Ystäväni hermoratahieroja kävi vatvomassa ja naksauttelemassa minua niin, että kaikki puhti oli loppupäivän poissa. Vichy vaan maistui ja uni tuli taas superaikaisin, vaikka jouduin ottamaan pienet tirsatkin iltapäivällä. Ehkä minä tänään olen sitten ihan uusi ihminen, aikaansaava ja reipas? Katsotaan!







Kuvassa yksi suosikeistani lasten kuvataidenäyttelystä - se, joka viimeksi jäi esittelemättä. 

Toiveikasta torstaita!

10 kommenttia:

  1. Ihana teos! Ja tuo hermoratojen naksuttelu kuulostaa tosi tehokkaalta, jos noin kunnolla ramasee sen jälkeen. Mutta ehkä tänään on sitten vauhtia koko viikon edestä. Älä rehki liikaa.....mukavaa torstaita vaan sinnekin. Mun armeijapoikani ajaa tällä hetkellä kuorma-auton inssiä toista kertaa ja toiveissa on, että pääsisi nyt läpi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pidän peukkuja, se on jännää ison auton kans!

      Ja kyllä, vei se mehut, juotatti koko illan ja nukutti sitten aamuun asti. Tänään olen vedossa, mutta rehkiä en aio ;-)

      Poista
    2. Kortti tuli tänään, joten kiitos mukanaolosta!

      Liika rehkiminen on pahasta, sitä pitää aina välttää....

      Poista
    3. Oi ihanaa, onnea oikein roppakaupalla!!!

      Poista
  2. Ihastuttavaa taidetta taas, sympaattinen!!
    Hermoratavinksuttelu kuulostaa ihanalta ja tehokkaaltakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on oikeastaan hierontaa mutta ihan lopuksi vähän paukkuukin kun paikat aukee!

      Ton nallukan nimi on Nöpö ja nöpö ja söpö se kyllä onkin.

      Poista
  3. Ihana nalle (vai koira?) :D

    Hermoratahierontaa olen joskus ajatellut kokeilevani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekijän tuntien se saattaa olla koira, vaikka mä kyllä pidän sitä nallena.

      Mulle se hermoratahieronta sopii, ja sitten kun vielä lapsuuden ystävä kouluttautui ammattiin, niin on helppo mennä sille. Tai siis se tulee mulle kotiin kuljetettavan pöytänsä kans - kätevää!

      Poista
  4. Sulla oli mukavan kuuloinen torstai :-)
    -a

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana