Sivut


torstai 3. lokakuuta 2019

32 kysymystä

Haahaa, nappasin ihanalta Onnelilta haasteen ainaisten kissajuttujen tilalle.


No okei, yksi kissakuva pitää silti olla...





Avioliittoja
- yksi. Tuskin tulee toista. Jos joskus vielä parisuhteeseen rupean, niin kahden aikuisen ihmisen sellaiseen, jota ei tarvitse virallistaa.

Lapsia
- kaksi. Esikoinen täyttää marraskuussa 21 ja on vaikea ymmärtää, että minulla on jo sen ikäinen lapsi. No, en minä sen paremmin pärjää senkään faktan kanssa, että kuopus eli minun vauvani aloitti juuri yläasteen.

Lemmikkejä
- no niin... eläintarha... Siis meille hankittiin kaksi luppakorvakania, kun ajattelin, ettei kissoja tähän taloon ihan pian enää tule. Sitten seurasi hamsteri, kun oli tarve paijattavalle lemmikille ja puput eivät  sitä enää oikein olleet. 

No, nyt meillä on sitten ne kissatkin...


Leikkauksia
- ei oikeita, mutta munajohtimet on tukittu ja sitten taas vastaavasti poskionteloihin johtavia röörejä laajennettu...

Tatuointeja
- ei ole eikä tule

Lävistyksiä
- nenäkorua (saati korviksia) en laske lävistykseksi

Muuttoja
- oi, ehkä sata. Nyt olen löytänyt sen paikkakunnan jonne varmaan jään, mutta Maja on vielä hakusessa.

Ampunut aseella
- en, enkä aio.

Ottanut lopputilin
- en, mutta ottaisin heti, jos voittaisin lotossa eurojackpotissa tai missä vaan tarpeeksi

Ollut saaressa
- monessakin. Suomessa ja ulkomailla

Autosi
- vanha pieni Pösö.

Ollut lentokoneessa
- lukuisia kertoja, mutta en pidä siitä edelleenkään
 
Onko joku itkenyt vuoksesi
- varmasti on.

Ollut rakastunut
- olen olen, monestikin.

Ollut ambulanssissa
-en ikinä

Luistellut
- joskus hamassa lapsuudessa

Surffannut
- lähinnä netissä

Ollut risteilyllä
- ikävä kyllä. Yhden sellaisen jälkeen en päässyt töihin, kun jostain syystä päätimme unettoman yön sumentamin aivoin, että olisi loistoidea tilata aamupalalla skumppaa. Sanotaan vaikka niin, että se ei päättynyt hyvin...

Ajanut moottoripyörää
- ehei. Ollut kyydissä ehkä kerran ja se riitti

Ratsastanut hevosella
- hui, en!

Lähes kuollut
- välillä tuntuu siltä, mutta oikeasti ei ole ollut lähelläkään

Ollut sairaalassa
- mainituissa "leikkauksissa" ja kahdessa synnytyksessä. Siinä se!

Suosikkihedelmä
- aika kaikkiruokainen olen hedelmien suhteen. Just nyt nektariini
 
Aamu vai ilta
- ilta. Ehdottomasti.

Lempiväri
- oranssi ja punainen

Viimeisin puhelu
- kuopukselta, se pyysi lähettämään kotitalouden kirjasta sämpyläreseptin, jotta voisi leipoa isänsä luona.

Viimeisin viesti
- samalla kun kirjoitan tätä viestittelen yhden kirpparikahvilamme ihmisen kanssa. 

Nähnyt jonkun kuolevan
- en, ja toivon, että vältyn jatkossakin

Kahvi vai tee
- kahvi, runsaalla lämpimällä maidolla.

Paras piirakka
- taas aika kaikkiruokainen

Kissa vai koira
- ehdottomasti kissa. Olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen ollakseni koiran omistaja



Hahaa, taas yksi tilaisuus...


Paras vuodenaika
- kesä. KESÄ! Kesä!


Tulispa se jo!

12 kommenttia:

  1. "Yön sumentavin aivoin" hih ;) Meissä on muuten aika paljon samankaltaisuuksia! Ihanaa viikonloppua Marjaana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne oli myös alkoholin sumentamat, muistaakseni ;-)
      - sielunsisko ♥

      Poista
  2. Tän vois vaikka nyysiä. Itestä on aina kiva puhua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh, mulla on jääny pois tuo viimeinen kysymys! Menen korjaamaan asian.

      Poista
    2. Nno se oli tuolla kissan alla piilossa, sorry!

      Poista
  3. Tämä oli hauska :D
    Nettisurffaus on varmasti helpointa täällä Suomessa. Tai kyllähän täällä tuntuu tuulevan aina, mutta siltikin ajatus heilua laudan päällä Helsingin edustalla ei tunnu ihan omalta jutulta. Siinähän voi vaikka roiskua vettä silmään ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, tai voi pudota kylmään veteen. Jooei mun juttu ollenkaan, netissä on kivempaa ;-)

      Poista
  4. Hauska :) Mä olen muistaakseni tehnyt tän fasessa joskus, silloin ihmettelin sitä kun kysytään leikkauksista ja vähän myöhemmin sairaalassaolosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On epäloogista tuo - ja mä ite unohdin sairaalakäynneistä, että oonhan mä käynyt sairaalassa syntymässä ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana