Sivut


lauantai 8. kesäkuuta 2019

Loma!

Eilen alkoi viikon loma. Aika odotettu sellainen. Tänä keväänä on ollut kaikenlaista säätöä töissä ja se vain jatkuu, joten pieni breikki on nyt enemmän kuin paikallaan. Sitten jatketaan muutama viikko ja heinäkuussa lomaillaan neljä viikkoa putkeen! Se on enemmän, kuin minulla koskaan on ollut. Yleensä olemme vuorotelleet kollegoiden kanssa ja limittäneet lomia myös kuopuksen isän kanssa. 

Syksyllä tulee 14 vuotta täyteen tätä pestiä, joten onhan se jo aika vähän irrottautuakin, edes kuukauden ajaksi! Ja täytyy myöntää, että nyt tulee tarpeeseen. Työ on yleensä ihanaa, leppoisaa ja antoisaa. Viime aikoina se ei ole juuri ollut mitään noista. On vähän kerättävä voimia, mietiskeltävä ja ennen kaikkea levättävä. 


Kuva, jonka lähetin kuopukselle.
Hampsteri näyttää tässä kuulemma hevoselta?!?


Kuopus tulee huomenna isältään, mutta sitä ennen minä rentoudun, huolehdin vain itsestäni. Lepään. Luen. Nukun. Nautin!

12 kommenttia:

  1. Hyvää ensimmäistä lomaa! Heinäkuun neljän viikon loma kuulostaa ylelliseltä. Itse saan juhannukselta alkamaan kolmen viikon loman ja sekin on hurjan pitkä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei ennen ole tällaista luksusta ollutkaan!

      Nautitaan lomista!

      Poista
  2. Niin, onhan niitä hevosmuurahaisiakin ;) Leppoisaa lomaviikkoa ja rentoa mieltä <3

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Voi mä tosiaan olen lukenut! Ahmin yhden dekkarin ja yhden höpöhöpön tuossa iahn poistiekseen ja toinen dekkari jo hyvällä alulla. Vuorotellen on mun taktiikka, näemmä!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana