Sivut


lauantai 18. toukokuuta 2019

Kala muutti

ja muuta puuhailua pihalla.








Olin tämän päivän ihan pihalla. Aurinko paistoi ja innostuin laittamaan terassia. Sain vihdoin istutettua ystävän ostamat orvokit iompiin ruukkuihin. Krassit kylvin, mutta auringonkukan "ituja" en löytänyt. Vielä tarvitaan amppeli etuovelle ja vähän samettikukkia  (muun muassa noihin metallisiin ruukkuihin yllä), niillä on nyt tämä kesä pakko pärjätä.






Kaivoin myös isomman pöydän esille. Vähän vielä saa aronia tehdä lehteä ja sitten olen ihan suojassa molemmissa paikoissa.







Mutta kylläpä näyttää nyt kivalta, kelpaa istuskella, lueskella ja paistatella päivää. Ja kirpparilöydöllä (1€) kantaa vichyä virvokkeeksi!







Voi olla, että huominenkin päivä menee samoissa merkeissä.

Mä niiiiin rakastan aurinkoa ja lämpöä!

5 kommenttia:

  1. Kalalle sopiikin kaveriksi hyvin tollanen verkonkohopallo :)
    Mie sain melkeen jo liikaa auringosta tänään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä vähän ajattelin sellasta merellistä asetelmaa ;-)

      Poista
  2. Verkkopallot on niin kauniita. Taisipa tuolla olla vanhan ompelukoneenkin jalka, ihana jatkoelämä terassilla <3 Kelpaa tuossa paistatella ja lueskella kirjallisuutta mailta ja mannuilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun Lada!!!

      Mulla onkin tulossa seuraavassa päivityksessä pari kirjavinkkiä ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana