Sivut


torstai 18. lokakuuta 2018

Kurahousun ystävät?

Kurkkasin taas joutessani hakusanoja, joilla blogiini on päädytty.

Edelleen se joku meni humalassa poikansa sänkyyn ja etsii helpotusta netistä...   

Kurahousun ystävät? Ei hyvää päivää!


menin humalassa poikani sänkyyn

marjaananmaja

harva meistä on rautaa

kurahousun ystävät

marjaanan maja

helmi villasukka

mun sydaemeni tänne jää sanat

muratti ruukkusora

sielun pimeä yö
tuhmat tytot laulu


Harva meistä on rautaa ja sielun pimeä yö sointuvat tähän lievään alakuloon. Onneksi loma virkistää ja on ihana nukkua pitkään, huolehtia vain omista syömisistä, lueskella, käveleskellä, torkkua.

Niin, ja vähän katsoa televisiota - ei laulaa tuhmien tyttöjen lauluja. 






Mitähän kertoo se, että joka kerran, kun tuo %-luku pamahti ruudulle, luin sen painonhallinta. Olisikohan loman jälkeen taas vähän ryhdistäydyttävä?

16 kommenttia:

  1. Mä en edelleenkään saa tietoja, onko mun blogiin tultu jollain hakusanoilla; se ilmoittaa aina, että tilastoja ei vielä ole. Tai sitten sinne ei vaan kukaan eksy millään hakusanalla :)

    Mutta noi sun hakusanat on kieltämättä mielenkiintoisia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua (ootko kattonut sieltä liikenteen lähteet - kohdasta niin, että oikealta ylhäältä valitset ajaksi vaikka kuukauden - jos se on vaan kohdassa NYT, se ei anna tilastoja...) ?!?

      Mut joo, noita on kyllä kiva katella ja välillä saa kunnon naurut!

      Poista
    2. Vaihdoin sinne "koko ajalta", niin jo löytyi jotain. Aika tylsää, mutta oli siellä
      - häntäluu pehmis
      - kädestä kiinni hammaslääkärissä

      Mikä ihmeen häntäluu pehmis??

      Poista
    3. Noniin, alkoi löytyä ;-)

      Mutta häntäluu pehmis - en osaa mäkään tuota selittää!

      Poista
    4. Ei mullakaan oo ikinä mitään. Luulin että oon laittanu asetuksiin että ei hakukoneet löydä, mutta ei se ollu niinkään.

      Poista
    5. Höh! Kummia on bloggerin aivoitukset!

      Poista
  2. Hih hih.... ei kurahousuissa kyllä mitään vikaa ole, viimeksi eilen päällä ja hyvä että oli, sumuinen aamu oli laskenut alleen eli heinikko takapihalla aivan märkä. Mutta hauskaa saada naurut ihan hassusta paikasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hih, mun nauru purskahti siinä vaiheessa ilmoille, kun aamu laski alleen ;-)

      Mukavaa viikonvaihdetta!

      Poista
  3. Painonhallinta lomailee täälläkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep... täytyy ottaa vähän itseä niskasta taas kiinni. Mut ei vielä. Viikonlopun jälkeen ;-)

      Poista
  4. Mäkin löysin vasta nyt sun vinkin jälkeen kohdan mistä noita hakusanoja löytyy. Ihan tylsiä ovat näihin sinun hakuihin verrattuna :).

    Mä olen lopettanut pallonhallinnan, hehee. Katsotaan naurattaako mua enää ensikesänä ;-)

    Ihanaa viikonloppua sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle se pallonhallinta on jotenkin näin pimeetä ja talvea vasten varsin hankalaa, mutta ehkä vaan pitää koittaa. Siis mun, ei sun!

      Sinne kans, Birgitta, ihanaa viikonloppua <3

      Poista
  5. Mun pallonhallinta on kadonnut täysin, ehkä sinne allelaskeneeseen maastoon piiloutunut? Olen yrittänyt löytää, mutta tuloksetta.
    Jäin miettimään itseäni lasten haalarikurahousuissa ja hihitys karkasi..Nyr pitää enää päättää väri.. Ehkä ottaisin keltaiset!?! Entä sä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ku sulle vaaleanpunaiset? Vai jos mä possupuvin hengessä sittenkin ottaisin ne ja sä keltaiset. Lähetäänkö hiekkalaatikolle?

      Jos se sieltä kurahousuleikeistä löytyis se pallokin ja hallinta kans ;-)

      Poista
  6. Hassuja noi hakusanat sulla :) Mulla oli vaan käsivarsijumppa ja kyykkypissa (?) :D

    Oli kiva nähdä eilen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli kyllä <3

      Nuo hakusanat aina lyö mut ällikällä!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana