Sivut


lauantai 17. maaliskuuta 2018

Löysä lauantai

Lapsi on edelleen puolikuntoinen. Virus on ollut varsin sitkeää laatua. Koko viikko meni kotosalla ja nyt viikonvaihteessa on koitettu ottaa kiinni sitä, mitä koulussa on tänä aikana aherrettu. Täytyy sanoa, että kovin on erilaista kuin minun aikana koulunkäynti oli. Yksi power point esitys mammutista. Kyselylomakkeen (tietysti sähköisen) teko ja kavereiden kyselyihin vastaaminen - ja niiden kommentointi opettajalle tyyliin mikä oli hyvää ja missä voisi vielä parantaa. Käsityöprojektin suunnittelua: joku pihapeli, jossa käytetään sekä kovia että pehmeitä materiaaleja. Jotenkin aika ihanaa ja monipuolista!


Luontopäivän installaatio koulun pihalla viime keväänä


Muuten onkin ollut aika laiskaa. Käytiin kirppiksellä oikomassa Aku Ankkojamme ja aamukahvilla. On katsottu jalkapalloa ja lisää on vielä luvassa illemmalla. Sellaista rauhaisaa, todellakin.

Huomenna olen luvannut tehdä lettuja ja jatketaan varmaan samalla rauhallisella linjalla. Josko sitten maanantaina kuopus tokenisi kouluun. Ja minä saisin normaalit työviikon? Tosin ei se ihan normaali ole, toinen kollega lomailee ja minulla on ainakin kaksi kokousta.

Mutta sitä ennen, suloista sunnuntaita kaikille!

5 kommenttia:

  1. Toivottavasti teidänkin sunnuntainne on ollut mukava!
    Kyllä on tosi erilaisia koulutehtäviä kuin meidän aikana, mutta kuulostavat ihan mukavilta. Nähtävästi opettajansa on asiastaan innostunut.
    Toivottavasti tauti hellittää ja pääsette hyvään viikon alkuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän tää tästä iloksi taas muutu, nyt on jo poika paljon parempi. Opettaja tosiaan on mainio kaikissa näissä uusissa oppimisympäristöissä ja monialaisissa oppimiskokonaisuuksissa (hih, hienosti oon sisäistänyt uuden opsin jargonin ;-)

      Aurinkoista viikkoa sullekin <3

      Poista
    2. Hei, olen Theresa Williams Vuosien ajan suhteessa Andersoniin, hän hajosi kanssani, teen kaiken mahdollisen saadakseni hänet takaisin, mutta kaikki oli turhaa, halusin hänet takaisin niin paljon rakkauteni vuoksi, Pyysin häntä kaikesta, annoin lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani ystävälleni ja hän ehdotti, että minun pitäisi mieluummin ottaa yhteyttä oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua heittämään loitsun saadakseen hänet takaisin, mutta olen tyyppi, joka ei koskaan uskonut loitsuun, minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin kokeilla sitä. Lähettänyt oikeinkirjoittajalle, ja hän kertoi minulle, että ei ollut mitään ongelmaa, että kaikki on kunnossa ennen kolme päivää, että minun ex palaa minulle kolme päivää ennen, hän heittää loitsun ja yllättävän toisen päivän, se oli noin neljätoista. Minun ex kutsui minut, olin niin yllättynyt, vastasin puheluun ja kaikki mitä hän sanoi oli, että hän oli niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun palaavan hänelle, että hän rakastaa minua niin paljon. Olin niin onnellinen ja kävin hänelle, että olimme yhdessä elämässä yhdessä onnellisena. Siitä lähtien olen luvannut, että kenelläkään tiedän, että minulla on suhde ongelma, olisin auttamassa tällaista henkilöä viittaamalla hänelle ainoaan oikeaan ja voimakkaaseen oikeinkirjoittajaan, joka auttoi minua omalla ongelmallani. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} voit lähettää hänelle sähköpostia, jos tarvitset hänen apua suhteestasi tai muussa tapauksessa.

      1) Rakkaustunnelit
      2) Kadonnut rakkauden loitsuja
      3) Avioeron loitsuja
      4) Avioliittojen loitsuja
      5) Sitova Spell.
      6) Breakup-loitsuja
      7) Työnnä mennyt rakastaja
      8.) Haluat olla ylennetty toimistosi / Lottery loitsu
      9) haluavat tyydyttää rakastajanne
      Ota yhteyttä tähän suuriin ihmisiin, jos sinulla on ongelmia pysyvässä ratkaisussa
      kautta {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Poista
  2. Kuulostaa kyllä hyvin erilaiselta kun meidän aikana.
    Löysälauantai kuulostaa hyvältä, jos se tuntuu hyvältä ;) Ehkäpä oli myös suloinen sunnuntai!
    Hyvää ja arkionnellista viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on ihana arki, kuopus pääsi kouluun ja mä normaalisti töihin!!!

      Joo on todella toisenlaista ja antaa erilaiset valmiudet kun meidän koulu. Muistaakseni vasta yliopistossa opeteltiin excelin ja power pointin tekoa, kuopus handlaa ne tosta vaan. Seuraavaks kun mun pitää pitää joku pp-diaesitys, kysyn siltä neuvoa ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana