Sivut


perjantai 26. toukokuuta 2017

Pääskysestä ei päivääkään

Neljän päivän vapaa, joista yksi vietetty. Kuopuksella oli eilen jalkapallo(vieras)peli jonne lähti seuran bussilla ja minä sain puoli päivää vapaata. Kävin brunssilla ystävän luona ja luin sekä torkuin. Kotiin levänneen äidin luo palasi onnellinen poika. Toisen pelin olivat voittaneet ja toinenkin oli ollut varsin tasainen, vaikka takkiin tuli. Tämä harrastus on vienyt mukanaan ja kuopus on aivan tohkeissaan.




Sillä aikaa kun kuopus oli poissa bongasin myös ensimmäiset pääskyset. Ja ihailin hennonvihreää maisemaa. Nyt ei tarvitsisi kuin vettä, niin kesä tulisi kohisten tännekin. Vettä haluaisin myös terassille, koska toiveissa on että jaksaisin pestä sen ja sitten käsitellä. Kukkia on vähän jo hankittu. Tänään oli tarkoitus siivota äitini kanssa sisällä, mutta hän on vähän flunssainen joten siirsimme ensi viikkoon. Ehtiihän tässä.

Viikonlopun otamme iisisti, kuopus tapaa kavereita, pelailee (sekä palloa että tietokonepelejä) ja minä koitan olla stressaamatta viikon päästä koittavista juhlista ja kaikesta mitä on tekemättä..

11 kommenttia:

  1. Vettä tuli täällä, juuri kun lähdimme isompien kanssa paita- ja kenkäkaupoille. Kaksi tuntia meni, mutta nyt on poikien juhlakamat ojennuksessa. Pienimmälle pitäisi vielä ehtiä paita etsiä jostain..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä löysin kirpparilta lyhythihaisen ruutukauluspaidan joka saa farkkujen kanssa kelvata meidän kuopukselle epävirallisiin pippaloihimme ;-)

      Huomiseksi on luvattu vettä, nyt paistaa aurinko ja taidanpa istahtaa terassille viinilasilliselle (jaa niin miksi mä en laihdu ;-)

      Poista
    2. Mun pitäisi tehdä tiikerikakut tänään.. plaah.

      Poista
    3. Mua alkaa ihan just kohta stressata, kun ei olla päästy esikoisen kanssa edes päättämään mitä tarjotaan ;-)

      Leipomatalkoot luvassa loppuviikosta...!!!

      Poista
  2. Kauniisti olet nuot kukat laittanut! Sieltä se kesä tulee, täällä on ollut pilvinen ja viileämpi päivä tänään, mutta pääskysiä täälläkin on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen nähnyt toistakseksi vain sen yhden pariskunnan mutta kyllä lasken siitä kesän alkaneeksi ;-)

      Tervetuloa toistekin, Sirkku!

      Poista
    2. Kiitos!Aivan varmasti tulen uudelleen vierailulle :)

      Poista
  3. Oi miten suloiset kesäkukat sulla on jo ruukussa. Nyt on luonto jo niin herännyt, että ei tee mieli olla sisällä laisinkaan.

    Kaiken tarpeellisen ehtii vielä oikein hyvin, viikko on pitkä aika :) Oikein mukavaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näin mä laskin kans. Eilen joutessani aloitin vähän raivaamista ja pienellä vaivalla tulee kyllä valmista, joten ei hätää.

      Kukkase piristää. Sinnekin pirteää viikonvaihdetta <3

      Poista
  4. Sulla on kaunista kesää siellä. Mulla on vasta hortensia ulkona, kun pelkään vielä pakkasia. Yleensä ostan kesäkukat vasta alesta, kun rahaa ei koskaan ole kukkiin...Nyt menette sillä, että koti on juhlakunnossa kun vieraat tulivat, vaikka kaikkea ei olisi ehtinytkään. Ei ne vieraat nurkkia katso, vaan sitä ihanaa esikoistasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo samettikukat maksoi euron kappale ;-)

      Ja ihmeesti piristää ilmettä!

      Kiitos Sari tsempeistä <3

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana