Sivut


perjantai 25. lokakuuta 2019

Hyvää viikonloppua

Ainaisten kissajuttujen sijaan tulin toivottamaan teille rakkaat ystävät hyvää viikonvaihdetta!






Minä päätin viettää sitä terveellisesti ja luomusti - ehheh heh  heh!

No on sinne yksi pieni epäterveellisyys/kissakin livahtanut mukaan...😸

P.S. Kuulin tänään, että olen ottanut itselleni mahdottoman tehtävän: ajattelin tyhjentää lähi-S-marketin Sangriasta, koska minusta se on ehdottomasti vain kesäjuoma. Ei onnistu, kauppias tilaa sitä sitä mukaa lisää kun minä tyhjennän. Grr. Kysynnän ja tarjonnan laki!

15 kommenttia:

  1. Hehee :) Minusta tuo kissa on ehdottomasti terveellistä silloin, kun verenpaine on liian alhaalla. Kerropas miltä nuo tattaripippurit maistui, tuollaista herkkua en ole nähnyt aiemmin.

    Luulenpa että multa glögi loppuu ennen kuin Sangria sulta. Sun kauppias on selvästikin opetellut miten palvellaan parhaiten asiakasta, meidän lähikauppias ei tuota mulle glögiä kesäaikaan ;-)

    Maukasta viikonloppua sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäåä kerron! Vielä oon niin ähky päivällise jälkeen että pitää oottaa iltaaan ennen kun tuo herkku aukeaa. Paitsi että suhtaudun kyllä melkoisella epäilyksellä kyseisii herkkuihin.

      Sulla on outo kauppias, eikö asiakas pitäisi palvella loppuun asti?!?

      Leppoisaa viikonvaihdetta sinne ♥

      Poista
    2. Uuuh, ihan kammottavia olivat tattarisnäksit ainakin mun suussa. Yyyh!

      Poista
    3. Oi voi, mä maistelin kerran miehen ostamia kaurasnäksejä ja nekin oli aikas pahoja. Meidän pitänee tehdä omia tai jäädä odottamaan uusia makuja ;-)

      Poista
    4. Joo ei kyllä jäänyt vakio-ohjelmistoon. Täytyy edelleen ostaa pieni juustonaksupussi, jos hirveä himo iskee!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Joo, jonkun pitäisi puhua sille ja sanoa, että Sangria on keäsjuoma!

      Poista
  3. Tattaripippuri on ainakin hauska sana, vaikka snäksit ei sit hyviä ollukaan :) Ihan hyvin käy sangria talvijuomanakin! Mulla loppui herkkulakko, ja ostin PULLAA.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä söin tänään sitruunapiirakkaa kirpparikahvilassa... mutta tattaripippurit jäi tosiaan syömättä, joten ehkä nyt on puntit taasan?

      Poista
  4. Voin kuvitella että tattaripippurit on pahoja.
    Olikos teilläpäin kova myrsky?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli, jaiks.

      Kyllä täällä tuuli mutta meillä ainakaan ei sähköt mennyt. Mites siellä, vissiin aika kovaa puhalsi?

      Poista
    2. Myrsky ohitti tämän alueen. Jonkin verran tuuli.

      Poista
    3. No meille luvattiin pahimmissa skenaariossa tälle päivälle 15cm lunta mutta ei kyllä tule. Räntää korkeintaan vähän. Pysyn silti sisällä.

      Poista
    4. Ei me saatukaan... mutta ei kyllä tarvis vielä. Ehkä jouluksi vähän?

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana