Sivut


perjantai 16. marraskuuta 2018

Pareidolia ja paha virhe

Olen juuri huomannut, että on virhe käyttää otsikossa määreitä viikonloppu, alkuviikko (tai autotta...) jne. Tulee paineita saattaa tekstit ajan tasalle ja tehdä uusi postaus, tikusta asiaa, vaikkei sitä juuri olisi. Asiaa siis. Tämä on juuri sellainen rustaus. 





Kuvituksena muutama otos paristakin eri vessasta. Ensin wc-paperiautomaatti katsoi minua hämmentynein ilmein.





Sitten lukko rupesi huhuilemaan.


Onkin jo - ilmeisesti - korkea aika vähän levätä ja ottaa rennosti.

Ja pääsinpähän toivottelemaan kaikille hyvää viikonloppua - turvallisesti tekstissä.

12 kommenttia:

  1. Naamoja, naamoja kaikkialla!
    Rauhaisaa viikonloppua ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä just! Mä toivon sellaista naamavapaata viikonloppua. Sulle sitä samaa♥

      Poista
  2. Noita lukkopapukaijoja on tullut vuosien varrella tavattua lukuisia...niissä on vain yks tosi kumma juttu... en löydä lintukirjasta? Mistä mahtanee johtua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli eka jonka mä tapasin. Koska tää on mulle niin uusi juttu, niin pitäiskös perustaa joku "lukkopapukaijaryhmä" tms?

      Poista
  3. Miksei saa käyttää?? Possu taitaa laittaa seuraavaks ihan uhallakin sellasen otsikon! Possu taistelee sananvapauden puolesta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa käyttää jos päivittää useammin kuin mä. Se on vaan hankalaa kun kirjoittaa että viikonlopun piristys ja sitten se lojuu otsikoissa vielä torstainakin.

      Poista
  4. Kyllä ehdottomasti... myös latinankieliset nimet kiinnostavat... tämä kyseinen voisi olla pikumus nokkamus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kauhistus, mun latinan taidot on kyllä ihan nolla. Mutta pikumus nokkamus kelpaa mulle ;-)

      Poista
  5. Hauskoja naamoja :)

    Mä olen viimeaikoina törmännyt 'humailaisiin mustekaloihin' naulakoina, ne on vähän hämmentäviä :D Näihin siis, jos mietit https://i.imgur.com/VdMfN7A.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Tottakai mietin ja heti menin kattomaan. Ihan varmasti nyt rupean mäkin näkemään noita joka puolella. Humalaisia mustekaloja, tirsk!

      Poista
  6. Heh, mä näin täällä lomalla nallen tuijottamassa mua hölmistyneen näköisenä. Tulit heti mieleeni :)

    Olen joskus katsonut luonnostekstejäni, siellä olisi vaikka mitä julkaistavaa, mutta kun ne on itselle vanhoja tilanteita tai vuodenaika on aivan väärä, niin eihän niitä saa pistettyä julki. Ihan kumma juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on hauska ilmiö tuo kasvojen/merkitysten näkeminen... Siitä vaan kuule paukuttamaan luonnoksia julki, ei kai se vuodenaika nyt niin haittaa? Tai siis juhannuksena joulupostaus voisi olla vaan piristävä ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana