Sivut


sunnuntai 11. helmikuuta 2018

Vapaa

-ehtoishommia
kuin taivaan lintu
-päivä.

Tässäpä viikonlopun ja tämän päivän sekä huomisen sanat ja kuva.



Kamerasta löytyi tällainen
- mistähän tässä on kyse?


Perjantaina jo oli vapaata ja olimme rauhassa kotosalla. Saimme kuin saimmekin kuopuksen kuntoon ja hän pääsi lauantain futsalturnaukseen. Minä olin siellä neljä tuntia kahviohommissa myös. Kaksi peliä, toisesta voitto ja toinen tasan ja onnellinen poika. Hän lähti sitten isälleen ja minä palasin kotiin loikoilemaan - onnellinen äiti. Vapaa kuin taivaanlintu. Ystävä kävi kanssani istahtamassa iltaa.

Tänään käväisin laskiaistapahtumassa antamassa eläköityvälle pomollemme lahjuksen ja sen jälkeen luonto ry:mme kokouksessa. Saunoin ja tuijotan televisiota. Löysää.

Huomenna on vielä vapaapäivä ja kuopus tulee kotiin vasta illansuussa. Jaksaisikohan sitä taas näillä tämän viikon ja vähän  eteenpäinkin?

8 kommenttia:

  1. Siinä on jääpala ehkä kokiksessa?
    Onnellista vapaakuintaivaanlintupäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä luulen ja muistelen, että näin just on. Jääpala kokiksessa. Huomenna nukun pitkään ja nautin. Kiitos RH <3

      Poista
  2. Lupsakkaa vapaata!! <3 Vapaillaan yhdessä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niin tehdään! Ma nousin just vasta sängystä, lueskelin tuntikausia herättyäni, ihan paras tapa viettää vapaapäivää!

      Poista
  3. Oikein mukavalta viikonlopulta kuulostaa! Leppoisaa alkanutta viikkoa sinne❤

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti loppuvapaakin on mennyt yhtä löysästi :) Mä totesin eilen, että pitkästä aikaa mulla oli tylsää :O

    Tuo voisi olla lasikoru?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä pitää olla tylsää, ehtii rentoutua ;-)

      Ja vois olla lasikoru, tosiaan. Mutta taitaa olla jääpala kokiksessa niin kun RH arveli!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana