Sivut

torstai 16. maaliskuuta 2017

Vaihtoehtoinen totuus ja valokuitu

Joku muukin on kiinnittänyt huomiota samaan mainokseen kuin minä taannoin. Turveväittämiä on ammuttu Hesarissa alas ihan ansiokkaasti.



Minä ammun kohta alas valokuituverkon, koska se ei toimi. Saimme maanantaina kauan odotetun uuden yhteyden ja keskiviikkona se lakkasi toimimasta *kele.

Palaan aalloille jahka asia korjaantuu!

16 kommenttia:

  1. Toimimaton yhteys, on se sitten mikä tahansa, on syvältä.
    Välillä tuntuu, ettei yhteys toimi edes itsensä kanssa :)
    Toivottavasti yhteydet korjaantuu teillä pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt me on saatu netti toimimaan, se yhteys ittensä kans on hakusassa, mutta eiköhän se tässä viikonlopun aikana korjaannu ;-)

      Poista
  2. Hienosti näyttää teillä valo ainakin liikkuvan :)
    Toivottavasti yhteyskin alkaa pelittää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo valo liikkuu kyllä - ja nyt jopa kuituja pitkin ;-)

      Poista
  3. Meillähän ei tule edes valokuitua tähän nurkkaan, se menee kyllä lähimmässä risteyksessä. Muutenkin vain yksi operaattori toimittaa juuri tälle tielle verkkoa. Näin täällä Helsingin rajalla :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No täälläkin on saanut ootella ja vaan yksi on tarjonnut nettiä tähän saakka, joten mitään kilpailutettuja hintoja ei oo ollu ;-)

      Mut me ollaankin maalla, keskellä ei mitään!

      Poista
  4. On se tympeää, ettei yhteydet toimi. Mikään ei nykyisin tahdo toimia ilman konetta. Toivotaan, että yhteydet palaavat pian.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kun mulla ei ees kännykässä nettiä, niin mietin, että miten saan firman yhteystiedot ja reklamoitua ;-)


      Nyt mulla on ne paperille printattuna vastaisen varalle!

      Poista
  5. Toimimattomasta yhteydestä tulee tehdä vikailmoitus. Olettaen että omat laitteet ovat toimintakunnossa. Valokuitu on äärimmäisen varmatoiminen yhteys, paras kaikista, mutta esim päätelaitteisiin voi tulla joskus vikoja, ja operaattorilla voi olla joskus häiriöitä. Niitä varten on asiakaspalvelu ja vikailmoitus tarvittessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Jos vaan vikapalvelu kuuntelis mitä asiakas kysyy. Soitin kerran oman operaattorin (jopa vielä oma työnantajani :D) vikapalveluun, kysyäkseni, onkohan meilläpäin vikaa, kun netti ei oo toiminu koko päivänä ja kotona kaikki pitäis olla kunnossa (naapurinkaan netti samalla operaattorilla ei toiminut). Kerroin PAIKKAKUNNAN ja OSOITTEEN. Vikapalvelun asiakaspalvelija rupeaa selittämään, että joo-o, kyllä xxx on ollut tänään vikaa = n. 700 km:n päässä meiltä :D
      Kysyin uudestaan, melkein tavasin osoitteen ja sain saman vastauksen. Sanoin, että anna olla, eiköhän se aamuun mennessä korjaannu ja jos ei korjaannu, niin soitan uudestaan, teillä on varmaan vuoro vaihtunut. Seuraava askel olisi ollut äänen korottaminen ja ruma kielenkäyttö...

      Poista
    2. Kuitumies: me vähän tarkkailtiin tilannetta ja homma rupes pelittämään. Mä oon siitä hankala tapaus, että kun kännykässä ei oo nettiä niin se vikailmoituksen teko tyssäs siihen - kun omaa tyhmyyttäni en ollut ottanut asiakaspalvelun numeroa talteen. Nyt se on vastaisen varalle paperilla ;-)

      Poista
    3. Pöllö: Mä oon omalta operaattorilta (joka nyt tässä yhteydessä tulikin tarpeettomaks ;-) aina tosi hyvää palvelua. Mutta totta kai niissä on eroja!!!

      Poista
    4. Mulla taitaa olla työperäinen asennevamma :D

      Poista
    5. No jos sä oot nähny sisältä päin jotain mistä me ei tiedetä mitään ;-)

      Poista
    6. Ehkä vain oppinut kuuntelemisen jalon taidon - ainakin joskus kannattaa kuunnella, valikoiden tietysti ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana