Sivut


keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Valoa kansalle

Minä yritän. Ihan oikeasti yritän. Syön hedelmiä, salaatteja, teen smoothieita ja ties vaikka mitä. Vitamiinien pitäisi siis olla kunnossa. Silti on ihan hirveän raskasta jaksaa tätä pimeyttä. En muista, että aiempina vuosina olisi ollut - tai siis on, mutta näin hankalaa? 






Eilen, kun kävin aamulla katsomassa rengastani (korjaajani ei löytänyt siitä reikää, joten toi sen täytettynä takaisin. Toki suositteli ostamaan uuden sisäkumin, mutta minä tarkkailen nyt hetken tilannetta, koska yht äkkiä se ilma ei ainakaan sieltä ulos tule. Jos hiipuu pikku hiljaa, niin sitten toki uutta ostamaan, mutta nyt käyn potkiskelemassa tuijottelemassa rengasta monta kertaa päivässä) pääsi melkein parku, kun kaula-aukosta lensi sisään räntälämpäreitä. Syöksyin takaisin sisälle lämpöön ja ilmoitin pojille, että kaikki on peruutettu, taivaalta tulee lakanan kokoisia märkiä rättejä. Olisivat tietysti ottaneet uutisen kirjaimellisesti, mutta päästiin sitten kuitenkin matkaan. Tosin kuopus katseli ympärilleen takapenkillä ja totesi: "Sä taisi äiti vähän liioitella, ei nää oo ees tyynyliinan kokoisia!"




Ensimmäinen


Minulla on ollut jo alkusyksyn yksi pieni myönnytys "joulu"valoille. Eilen oli ihan pakko viritellä lisää, vaikka peri aatteessa olen sitä mieltä, että noiden aika on vasta ensimmäisenä adventtina. Nyt on niin ventti ja puhti pois, etten kyllä odota sinne asti. Tähän aikaan vuodesta ei kyllä nyt säästetä sähköä. Kaikki mahdollinen on tehtävä.


Eilen tuli lisää...


Vaikka joulukuusta en sentään hankkinut, niin meninköhän minä nyt sittenkin tässä vähän liian pitkälle?!?




Miten on?

2 kommenttia:

  1. Samaa mieltä, kaikki on peruutettu niin kauan kunnes saadaan vähän edes valoa maailmaan!! Vitskuja ja väriä mä olen kanssa laillasi koettanut maksimoida, mutta ööööh...ei vaikutusta. Ankeuttaja on selvästi vallannut ainakin mut!
    Pari viikkoa sitten tuli tännekin valopiristystä, kaamosvaloiksi mä niitä kutsun, sillä syyllä sain luvan itseltäni laittaa ne jo ;)
    Ei, alimmainen ei ole ollenkaan liikaa. Tosin, aikamoinen valopäähän (sanan erittäin positiivisessa merkityksessä) tuo "teline" on, joten mahtaako tarvita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se kyllä noita tarvi, on tosiaan juuri sitä mitä sanoit. Melkein hohtaa pimeässä ;-)

      Mä jotenkin eilen vasta tajusin, että tän täytyy johtua huonosta kesästä. Ei mulla normaalisti oo näin vaikeeta!

      Mutta sinnitellään ja sytytellään valoja (mä en vaan kestä kattovaloja, niin pitää olla paljon noita pieniä eri paikoissa), ystävä!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana