Sivut


sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Hyvän mielen uutisia

Mikä ihana uutinen: yli 200 unilelua Rikhardinkadun kirjastossa yökylässä. Klik ja klik. Enemmän näitä hyvän mielen uutisia, kiitos!

Jos törmäät tai olet vasta törmännyt johonkin hyvän mielen uutiseen, paljastathan sen minullekin kommenttiboksissa.






Minun hyvän mielen uutiseni olkoon tämä: K-kauppiaamme tyrkkäsi yllä olevan satsin minulle eilen kassiin seuraavin saatesanoin: "Yksi esittelijä jätti nää maistiaiset ja sä tulit mulle heti mieleen, niin ole hyvä ja hyvää viikonloppua!"

<3

12 kommenttia:

  1. Kyllä sie olisit minunki mieleen tullu pienistä viikunoista :D
    Tämä oli tänään minua ilahduttava, vaikka arvaankin niiden olevan pataan menossa kohtapuoliin:
    http://www.stara.fi/2015/10/23/5-000-ankanpoikasta-paasi-ensikerran-lampeen/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo oli ihana uutinen ja hyvän mielen video. Varsinkin se intopiukeana ollut ihmislapsi sai mut nauramaan. Mun reaktio nimittäin olisi taatusti ollut juuri vastaavanlainen.

      Poista
  2. Vastaavaa paikallista pehmolelutapahtumaa odotellen... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No arvaa mietinkö mä heti että pitäis kyllä järjestää meilläkin ;-)

      Poista
  3. Mä en ole uskaltanut lukea noita yökyläjuttuja, kun muistan aina kuinka murheellista oli kun keskimmäisen unikoira jäi matkan varrelle. Vaikka se saatiin takaisin parin päivän päästä niin kyllä siinä itseltäkin itku pääsi kuunnellessa, kuinka lapsi itki itsensä uneen.

    Kiva kauppareissu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika kiva oli tosiaan, oikein lähikauppameininkiä!!!

      Meillä meni kuopuksen rakas Pikku nälkä hukkaan ulkomailla ja se oli ihan kamalaa... nykyään kaveri ei lähde enää mihinkään, mutta toisaalta ei se enää ihan niin rakas ja tärkeä tuon ikäiselle ole.

      Poista
  4. http://www.iltasanomat.fi/lemmikit/art-1445745059655.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Otto... jos mä ottaisin koiran, haluaisin ehdottomasti mäyriksen. Ne on söpöjä <3

      Poista
  5. NIin pieniä mutta niin ISOJA ilahdutuksia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä! Kiittelin tänään kauppiaan miestäkin kun hänkin mainitsi ajatelleensa heti meidän perhettä kun näytteet tulivat. Olin sitten avuksikin ja kerroin mielipiteeni tuotteista ja siitä mitä tarvii/ei välttis tarvi ottaa ;-)

      Poista
    2. http://www.radionova.fi/ajankohtaista/uutiset/Liikuttava-tarina--Homopari-paasi-viimein-naimisiin-52-vuoden-seurustelun-jalkeen--35968.html

      Poista
    3. Ihana uutinen <3
      - eikä helvetti tosiaan jäätynyt!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana