Sivut


keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

Töitä ja rentoilua - tasapainossa

Tämä viikko menee kyllä aika tiiviisti töissä. Olen paitsi kirjastolla niin myös yhden taidenäyttelyn valvojana vuorotellen kollegan kanssa. Tänään on minun vuoroni. Sen lisäksi veimme eilen paikalliselle kirpputorille pöydän täydeltä tavaraa. Tänä aamuna ennätin ennen töihin menoa oikomaan ja järjestämään, ja olen jo nyt tienannut pöytämaksun ja vähän ekstraakin, jee! Kovasti toivon hyvää myyntiä, kun on kaikenlaista häppeninkinä siinä lähimaastossa. Jos vaikka muutkin kuin paikalliset löytäisivät tarjonnasta jotain.


Tämä kivi ei ole itse taidenäyttelystä, mutta sieltä pihapiiristä kuitenkin


Tämä ilta meneekin sitten ihan loikoillessa, koska hieroja kävi töiden jälkeen ja piti ottaa kunnon torkut siihen päälle. Jotenkin hermoratahieronta tekee sen minulle aina, vetää täysin veteläksi. Tavallinen hieronta janottaa, kuten tämäkin, mutta ei saa yhtä väsähtäneeksi. 

Nyt onkin sitten ilta aikaa lukea, tai siis matsiin asti. Voi olla, että kannatan pientä Walesia!

4 kommenttia:

  1. Walesin kannattaja ilmoittautuu!
    Islanti-peli piti jättää kesken, kun alkoi näyttää niin heikolta tilanne :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta Islanti kyllä kaatui sitten saappaat jalassa kun kuitenkin teki toisella puoliajalla kaksikin maalia ;-)

      Mut jännätään "yhdessä" miten toiselle pienelle käy!

      Poista
  2. No, pieni Wales ei sitten jatkoon yltänyt. Lehdestä katsoin aamulla tilannetta. Muutenhan en juuri jalkapalloa katso. Eilen tuli kyllä katsottua yleisurheilua, joka sekin on ollut monta vuotta vähällä seurannalla. Tänään jännitän Ruuskasen puolesta! Ja odotan tietysti seiväsnaisilta pääsyä jatkoon.
    Tuo iltalukeminen kuulostaa ihan mukavalta hieronnan jälkeen. Mulla on seuraava hieronta vasta elokuussa kun opiskelijat taas aloittavat koulun käynnin. Siellä saa hyvää hierontaa ja halvalla. Ja akupunktio auttoi taas kummasti hartioiden kireyteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä nukuin kaksi tuntia hieronnan jälkeen, joten jaksoin hyvin katsoa pelin ;-) Kyllä siis taas veti veteläksi! Mun hieroja käy onneks kolmen viikon välein täällä ja mulla kotona, niin pysyy niska-hartiaseutu kuosissa.

      Joo Wales ei nyt pärjännyt mutta kyllä mä Portugalille sen voiton suon. Tänään täytyy taas jännätä ;-)

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana