Sivut


torstai 28. heinäkuuta 2016

Nautin elämästäni

Kuopus itse on isällään, mutta tuli mieleen yksi lausahdus viime viikolta. Keskusteltiin luonteenlaaduista ja niiden eroista. Villeistä ja rauhallisista ihmisistä lapsista, toiminnallisista ja pohdiskelevista. 






Kuopuksen analyysi itsestään oli seuraava: "Mä oon tällainen pohdiskelija. Hmm, enkä mä mikään pohdiskelija oo vaan nautiskelija. Mä vaan nautin elämästäni. Paitsi matikan tunneilla."

***

Minulla alkaa loma huomenna. Sitten minäkin nautin elämästäni!

10 kommenttia:

  1. Voi ihana nautiskeleva Kuopus <3 Matikka ei ilmeisesti kuulu lempiaineisiinsa? No, ei se mitään, elämästä voi nauttia siitä huolimatta. Sen verran täti kuitenkin täältä opettaa; saman opin jonka äitini on opettanut mulle: sen verran pitää opetella laskemaan, että osaa palkkansa laskea, eikä kukaan pääse sua huijaamaan!

    Nauti lomasta ja elämästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on jännä, kun musta se on ihan hyvä matikassa. Ainakin koenumeroiden ja todistuksen perusteella. Se vaan ei sitten vissiin tykkää siitä?

      Varmasti osaa palkkansa laskea - ihana neuvo sun tädiltä, ja niin totta.

      Eipä aikaakaan, niin mä pääsen lomalle ;-)

      Poista
  2. On se kuopus ihana pohdiskelija, mainio vekkuli.
    Hyvää lomaa ja nautintoja sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se pohdiskeliji, vaikken mä käynyt sille vastaankaan väittämään. En voinut, kun piti pureskella poskia ;-)

      Kyllä mä nautin, lepään ja nautin!

      Poista
  3. Nauti, äläkä kattele mitään laskutehtäviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, mä en laske yhtään mitään. Lampaita korkeintaan (ei tarttu, mullon mahtavat unenlahjat) tai sitä, etten juo liian montaa lasillista ;-)

      Poista
  4. Kyllä tuo kuopus on niin mahtava mietiskelijä ja juuri tuollaisella elämänasenteella meidän kaikkien pitäisi mennä.
    Oikein ihanaa lomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä olen samaa mieltä - se ON mietiskelijä, vaikka itse sen kiistikin ;-)

      Kiitos, mä aion nauttia kyllä. Mukavaa viikonloppua sulle!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana