Sivut


lauantai 16. heinäkuuta 2016

Mistä on tämä viikonloppu tehty?

Rauhallisista aamuista
ystävän luona vierailusta
kirpparikäynnistä
mustikoiden ostosta
kantarellien keruusta
 - kotona paistoin sekä sieni- että mustikkapiirakan.



Siivo(ama)ttomia sieniä



Esikoinen lähti kaveriporukan kanssa mökille, minä jäin yksin kotiin.

Auringossa istuskelusta
lueskelusta
sienileipien nautiskelusta
saunomisesta
saunaoluesta
lasillisesta viiniä
toisestakin.

Niistä on ihana viikonloppu tehty!

Ja sitä vaan riittää, edelleen. Nyt on vasta lauantai.

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ihana viikonloppu ollut. Tuohon on lisättävä vielä mansikat, sain lisää luomumansikkaa, jonka vielä säilön - sokerilla ;-)

      Poista
  2. Mukavalta kuulostaa! Mekin vähän löydettiin sieniä, kun mökillä käytiin vihtametsässä ja tänään ihan mökin pihapiiristä poimin mustikoita. Metsässä sitä ei voi tehdä jos Eka on mukana, kun se ei pysy hetkeäkään paikallaan. Mukavaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin sinne, mukavaa viikkoa!

      Mulla ei pinna kestä mustikoinen poimimista mutta ostan ne sitten valmiiksi poimittuna tutulta. Samoin puolukat. Niin, ja mansikat kans, oon mä laiska vötkylä ;-)

      Poista
  3. No nyt on kyllä jo maanantai, mutta onpa sulla komeita kanttarelleja! Oon vähän kade.
    Tosin, pohdin sitä asiaa tässä taannoin ja tulin tulokseen, että ei se saalis niinkään, vaan se löytämisen ilo...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just se, munkin mielestä.

      Tänäänkin teen kantarellileipiä. Olen onnellinen, vaikken enää löytäisi sienen sientä!

      Poista
  4. Kuullostaa erittäin hyvältä viikonlopulta. Ehkä viikko jatkuu yhtä mukavissa tunnelmissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli ihana ja viikko jatkunee mukavissa tunnelmissa. Ainakin sain kuopuksen kotiin <3

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana