Sivut


maanantai 4. heinäkuuta 2016

Lapsivapaata

Niin ihania kuin pojat ovatkin, niin nyt minä nautin lapsivapaasta. Kuopus starttasi juuri isälleen kahdeksi  viikoksi ja esikoinen on vielä Lapissa kaverinsa kanssa. Viimeksi kun viestiteltiin, niin oli mukavaa, vaikkakin paljon hyttysiä (hrrr). Melontaa, retkeilyä ja somepaastoa, mikäli oikein olen ymmärtänyt, koska mökki, jolla oleilevat, on sähkötön. Kaasujääkaappi löytyy ja kai aurinkosähköllä toimiva aggregaatti, jolla voi vähän ladata kännykkää. Tätä varten esikoinen otti matkaan myös vanhan taviskännykän, jonka lataus kestää viikkotolkulla jos sitä ei käytä. Saanpanhan kiinni jos oma älypuhelin hyytyy.

Niin, ja hän ei vielä ollenkaan osannut sanoa milloin palaavat. Levätköön siellä ja ladatkoon (omia) akkuja(an), kyllä se minulle sopii. Tulee kotiin sitten viimeistään, kun kesätyöpesti alkaa. Sai kuin saikin kunnan kahvio-kirppikseltä kahden viikon työpätkän. Hyvä niin, tienaa jokusen killingin taskun pohjalle kun kesällä ei juokse opintotuki. Tämän reissun se teki kevään kokouspalkkiolla.



Ihanat pojat illalla Kreikassa aaltoja ihastelemassa


Minä olen töissä, välillä varsin tiiviistikin, mutta silti aion nauttia. Hamstrasin kirjoja, nyt pari iltaa ehtii lueskellakin, kun ei tule futista. Lötköttelen, olen kuin ellun kana, teen mitä lystään silloin kun ei työt paina. Ja lomaakin on vielä luvassa sitten elokuussa lisää.

Ihana kesä!

6 kommenttia:

  1. Hyvää lapsivapaata! Minulla alkaa ylihuomenna kahdeksantoista päivän mittainen loma, jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kuulostaa aivan mahtavalta. Nauti, pian se alkaa ;-)

      Poista
  2. Kyllä kuulostaa mahtavalta sun olosi ja samoin esikoisen retki lapissa. Mä olen muuten sitä mieltä, että lomalla ei kuulu tehdä mitään ihmeellistä eikä ainakaan siivota. Sitä ehtii sitten taas työaikana. Jos jaksaa ja viitsii....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon sun kanssa kyllä samaa mieltä. En aio/jaksa siivota, eihän tästä kärsi kukaan muu kuin mä, enkä mäkään kärsi ;-)

      Tänään aion lukea, saunoa ja taas lukea niin pitkään että tulee uni!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana