Sivut


perjantai 22. heinäkuuta 2016

Balanssi säilyy

Ilossa ja surussa.

Menin eilen töiden jälkeen yöpymään yhteen myynnissä olevaan suloiseen rintamamiestaloon. Lämmitin piharakennuksessa olevan puusaunan ja löylyt olivat taivaalliset. Käyskentelin pihalla ja minun oli niin helppoa nähdä pari terassin paikkaa - toinen aamu- ja toinen ilta-auringossa - ja meidät poikien kanssa sinne. Kasvimaa, pieni piha, ei liian työläs. Mutta kun menin sisälle ja suljin ikkunat, keuhkoni tekivät tenän. Liian vähän korvausilmaa ja ehkä liikaa jotain, mistä ne eivät erityisemmin tykänneet. Pahus. Olin aika pettynyt ja surkea (vaikka arvelin etukäteen näin käyvän) kun luovutin, keräsin kimpsuni ja kampsuni ja ajelin iltayöllä takaisin kotiin. Piristi kummasti, kun postilaatikosta löytyi kortti:



Ihana, kiitos <3


Jotenkin tuli sellainen olo, että ehkä minä sittenkin kuitenkin joskus löytäisin sen oman majan, jossa olisi juuri tuollainen "Kirjastotädin lukunurkka". Toivoa sopii!


Samana päivänä löysin kirpparilta retromekon (se ei tässä kuvassa pääse kyllä oikeuksiinsa, näyttää jättimäiseltä teltalta) joka oli niin totaalisesti minun värinen, että oli pakko kotiuttaa se. Kesti pesunkin ihan hyvin ja nyt vielä katselen sääennustetta ja mietin laitanko sen päälleni lauantaina vietettäville ystävän nelikymppisille. Sopisi kyllä kesäjuhliin mitä parhaiten.


Hinta oli 3,80€


Nyt alkoi viikonloppu. Jeeee!


***

Loppukevennyksenä vielä yksi kuva:

täältä


tässä itsessään ei ole mitään kummaa tai huvittavaa, mutta kun kesken intensiivisen nettisurffailun mainosbannerissa koitetaan myydä minulle vapaasti seisovaa etutelttaa, arvennette, ettei tuollainen ole ensimmäisenä mielessä.

17 kommenttia:

  1. Pahoilla mielin puolestasi, mutta kieltämättä, en voinut olla nauramatta :D Varsinkin, kun olin juuri hetkeä aikaisemmin lukenut Iltasanomista miesten juoksutrikoista ja mahdollisista etupullistumista...

    Kyllä se vielä löytyy *peukku*

    Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etuteltoista? ;-)

      Mäkin toivon, että se joskus löytyisi!

      Sinne kans, ihanaa viikonvaihdetta <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. No olihan se, vaikka kyllä mä sen jo etukäteen tiesinkin.
      <3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Tietty :) Kirjastoihmiset.. :P

      Poista
    2. Mä testasin eilen ystävän nelikymppisillä ja kaikki naiset ajatteli kyllä ihan samalla tavalla ;-)

      Poista
  4. Mä tunnen munaskuissani, että se sun Oma Maja vielä löytyy. Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munaskuissasi, senkin hassu ;-)

      Mä oon viis vuotta ollut kärsivällinen ja välillä meinaa sitten se loppua. Toisaalta jos ajattelee positiivisesti, niin saanpahan koko ajan säästettyä sitä alkupääomaa, ei tuu takauksen kanssa sitten isoa ongelmaa.

      Poista
  5. Kyllä se maja vielä löytyy, vaikka aikaa kuluukin. Mä näin viime yönä, että hankimme uuden kodin, vaikka sellainen ei ole edes ajatuksissa. Herätessä ihan kauhistutti. Onneksi olet päässyt näihin paikkoihin koenukkumaan, jotta et joudu ostamaan sikaa säkissä!
    Mukavaa alkavaa viikkoa! Tuo mekko on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanopa muuta, en voisi millään ostaa sikaa säkissä, niin tärkeä on se hyvä ja puhdas ilma mulle on. Nuo on tuttuja tyyppejä, joten oli helppo sopia koeyöpymistä, mutta olen mä kerran nukkunut ihan tuiki tuntemattoman tyypin luona ja se yöpyi meillä sillä aikaa. Hassua tää asunnonetsintä ;-)

      Mä toivon, että se Maja löytyy, vaikka oikeesti näin pienellä paikkakunnalla ne vaihtoehdot on aika vähissä. Ja varsinkin, kun mun budjetti on aika rajallinen!

      Sulle kans mukavaa viikkoa. Mekko ei vielä päätynyt päälle, mutta kyllä sekin päivä tule.

      Poista
  6. Etuteltasta tuli mullekin mieleen jotain ihan muuta, vaikka juuri neljä yötä leirintäalueella viettäneenä olen niitä mainoksessa tarkoitettujakin nähnyt monen monta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin se vaan on sellainen sana/asia, että sitä ei arkikielessä käytä - ja sitten vaan vahvat assosiaatiot ottaa vallan ;-)

      Tervetuloa takaisin sivistyksen pariin!

      Poista
    2. Kiitos! On vaan kauhea lomaväsy ja lomaltapaluualakulo päällänsä...

      Poista
    3. Koita jaksaa!

      Mulla on ollut sua ikävä <3

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana