Sivut


perjantai 17. helmikuuta 2012

Meikit levis

Olen aiemmin maininnut, miten miltei kaikki kosmetiikka on pitänyt vaihtaa tuoksuttomiin. Olen siinä samalla yrittänyt kiinnittää huomiota myös ekologisuuteen. Se on ollut sikäli aika kivutonta, että meikkaan todella vähän. Olen lisäksi ihan onnettoman huono ihonhoitaja. En omista yhtään rasvaa, en yö- en päivä- en kuivan- enkä rasvaisen ihon voidetta. Tai omistanpas - yhden aurinkorasvan, joka sekin on tainnut vanhentua. Minulla ei ole puhdistusaineita, -maitoja, kasvovesiä tai mitä kaikkea niitä nyt onkaan.

Täytyy myöntää, että katson kauhuissani joka syntymäpäivän aamu peiliin: joko nyt on kostautunut kaikkien näiden vuosien laiskuus. Tai ehkä se sittenkin on parasta mahdollista hoitoa minun iholleni, etten tee paljon mitään? Kuka tietää?

Merkkeinä Lavera ja Sante

Uskokaa tai älkää, tuossa on koko omistamani meikkiarsenaali. Puuteri, ripsiväri, kulmakynä ja kajaali. Deodorantti minulla toki on, mutta sekin on mineraalikivi. En ole testannut sitä vielä kesäkeleillä, mutta talvella riittää minulle aivan hyvin.

Hiusten muotoiluun minulla on muutama ihan "oikea" tuote ja hajuvedet ovat heikkouteni. Niitä minulla on lukuisia. Jännitän jatkuvasti, koska niistä pitää luopua - tulee taatusti alaston olo, mikäli näin käy.

Vielä muutama anekdootti täältä ihmemaastani, niin mietitte taatusti, olenko minä nainen lainkaan.

En ole koskaan käynyt kosmetologilla, enkä mani- taikka pedikyyrissä.
En ole milloinkaan kokeillut meikkivoidetta.
En ole koskaan nyppinyt tai nypityttänyt kulmakarvojani.
Säärikarvoillekaan ei ole milloinkaan tehty mitään, eikä kainalokarvoille.
Puhumattakaan muusta puutarhanhoidosta. (Terveisiä vaan Ilkka Kanervalle)

Kaikki minut oikeasti tuntevat voivat varmaan vakuuttaa, etten ole mikään kamala karvainen kummajainen, vaan ihan mukiinmenevän näköinen keski-ikäistyvä nainen.

Mikään tuosta yllä olevasta ei ole mitenkään tietoinen statement, tällainen minä vaan olen. Ehkä minä olen luomu ihan syntyjäni?

Yhtä kaikki, mukavaa viikonloppua kaikille luomuille ja ei-niin-luomuille. Tasapuolisesti!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Marjaana