Sivut


maanantai 26. kesäkuuta 2017

Työt alkavat

Vaihtelevaista säätä oli juhannuksena ja sellaista on luvattu myös ensi viikolle. Olen töissä, joten se ei niin haittaa. Eilen iltapäivällä sen sijaan sain loman lopettajaisiksi ihanan tuokion terassilla kirjan ja siiderilasin kanssa. Aurinko paistoi, oli suorastaan kuuma paistatella päivää. 




Ihanaa!

Ihanaa on myös se, että hoksasin juuri, että vaikka työt alkavat ja äityvät jossain vaiheessa heinäkuussa varsin intensiivisiksikin, kun olen yksin kirjastolla, niin nyt on pehmeä lasku. Olen neljä päivää töissä ja sitten viisi vapaalla. Sitten on kolmepäiväinen työviikko (ja tietty viikonloppuvapaa) ennen niitä kahta yksinäistä. 

Kelpaa mulle. Tänään aloitellaan iltavuorolla, joten sain nukkua myöhään ja keräillä luitani ja eväitä sekä lukuisia loman aikana kertyneitä palautuksia. Loma oli hyvä ja sitä on luvassa lisää sitten heinä-elokuun vaihteessa. Minulle kyllä sopii tämä pätkälomailu!

6 kommenttia:

  1. Olen sitä mieltä, että loma on tehnyt tehtävänsä, jos töihin paluu tuntu mukavalta. Sinulla näin kävi. Minulla vielä neljä aamua ja sitten neljän viikon loma. Minusta on tullut vanhemmiten sellainen, että haluan loman yhteen putkeen. Ehkä voisin olla jopa viisi viikkoa jonain vuonna. Silti niitä viikkoja jäisi vielä syksylle ja keväälle. Meillä ei tuollaista lämpöä ollut kyllä eilenkään. Aurinko paistoi, mutta oli kova tuuli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun toinen kollega on viisi viikkoa putkeen ja onhan se sellaista luksusta, että varmasti unohtuu työasiat niin kuin asiaan kuuluukin! Mulle sopii tää pätkälomailu kun teen "pätkätöitäkin".

      Ei oo montaa sullakaan niin sitten pääsen hengähtämään <3

      Poista
  2. Varvaskuva = loma!
    On mukavaa, että töihinmeno tuntuu mukavalta! Mie näin vaihteeksi entisestä työpaikasta unta viime yönä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin mäkin ajattelin -> loman viimeinen päivä... ;-)

      Uuh, työunet on ikäviä!

      Poista

Kiitos kommentistasi!
Marjaana